طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

آموزش و دریافت سفارش پروژه طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل
طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

آموزش و دریافت سفارش پروژه طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل

چگونگی ساخت فروشگاه اینترنتی

ازدیرباز بین فروشندگان در دنیای تجارت رقابت وجود داشته است اما این رقابت در دنیای تجارت الکترونیکی به علت گستردگی زیاد و دسترسی آسان کاربران به فروشگاه های اینترنتی در هر نقطه از جهان  بسیار تنگاتنگ تر و شدید تر می باشد.

با پیشرفت روز افزون اینترنت های همراه ،ما شاهد افزایش تعداد زیادی فروشگاه اینترنتی هستیم فروشگاه های اینترنتی به غیراز اینکه در رقابت با فروشگاه های اینترنتی دیگر هستند در رقابت با فروشگاه های فیزیکی نیز قرار دارند .

پس صرفاً ساخت فروشگاه های اینترنتی مهم نیست باید شما فروشگاه اینترنتی بسازید که توانایی رقابت  در دنیای تجارت را داشته باشد.

یکی ازعواملی که باعث موفقیت یک فروشگاه اینترنتی می شود این است که در موتور جستجو گوگل رتبه خوبی داشته باشد .  85درصد از جستجوها  از طریق این موتور جستجوگر قوی انجام می گیرد. شما قبل اینکه بخواهید وارد دنیای تجارت بشوید باید با عملکرد گوگل آشنایی پیدا کنید. گاهی انتخاب یک اسم مناسب و همچنین بهینه سازی سئو یا تبادل لینک با سایت های مختلف باعث می شود  که شما در صدر نتایج جستجو شده کاربر در سایت گوگل باشید.

بر طبق تحقیقات اکثریت  کاربران فقط همان 10 سایت صفحه اول گوگل را مورد بررسی قرار می دهند و کمتر پیش می آید که به صفحات دیگر مراجعه  کنند ودر صورتی که نتوانند به نتیجه دلخواه برسند عبارت جستجو را تغییر می  دهند بنابراین باید شما در مرحله اول تلاش کنید که سایت شما در صفحه اول نمایش داده شود.

اگر جز افرادی باشید که دارای روابط عمومی قوی هستید و در ابتدا می توانید تبلیغات گسترده ای انجام دهید و یا با ده ها سایت تبادل لینک داشته باشید و یا لینک خودتان را در هرکجای که گیر اوردید قرار دهید احتمالا فروش خوبی خواهید داشت ولی در غیر این صورت در یکی دو سال اول، انتظار فروش خیلی بالایی نداشته باشید.

پس راه اندازی فروشگاه فقط خرید هاست و دامین نیست!

عامل دومی که باید به آن توجه کنید این است که هنگام راه اندازی فروشگاه اینترنتی چه اجناسی را در آن به فروش بگذارید مسلماً باید جنسی را انتخاب کنید که زیاد در دسترس افراد نباشد . جنسی که کارآمد و خلاقیت خاصی در آن نهفته باشد والبته قیمت مناسبی نیز داشته باشد.

عامل سومی که باید در راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی مد نظرتان باشد انتخاب یک روش بازار یابی مناسب می باشد دربازاریابی سنتی استفاده از کاتالوگ ها و پوسترهای کاغذی رواج داشت . امروزه روش های مختلفی برای بازاریابی وجود دارد که هر کدام یکسری معایب دارد :

1.ارسال  پیامک های تبلیغاتی: با توجه به اینکه خیل عظیمی از این پیامک ها برای افراد فرستاده می شود ممکن است افراد پیامک های تبلیغاتیشان  را بلوکه کنند.

2  .ارسال ایمیل های تبلیغاتی:شاید از هزار ایمیل تبلیغاتی که برای افراد بفرستیم تعداد انگشت شماری ثبت سفارش کنند و تعداد زیادی از افراد هم ممکنه ایمیل های تبلیغاتی خود را جز اسپم ها قرار دهند و اصلا مطالعه نکنند.

3.نوشتن نظرات در پایین هر مطلب در هر سایتی فقط برای اینکه آدرس سایت راقرار دهید که جلوه زیاد مناسبی ندارد.

4.فرستادن خبرنامه ای که مطالب جذاب و کاربر پسند داشته باشد و عضویت داوطلبانه کاربران در خبرنامه ،که می تواند روش موفقی باشد.

ساخت اپلیکیشن ها که مانند یک مشاور همیشه در کنار کاربران قرار دارد و برای شما نقش یک بازار یاب 24 ساعته را بازی می کند که این روش در سالها ی اخیر بسیار کارآمد و مقرون به صرفه بوده است.

عامل چهارمی که باید به آن بپردازید نحوه تحویل و دریافت وجه خرید کاربران می باشد اکثریت کاربران فروشگاه های اینترنتی به علت سوءاستفاده بعضی افراد از کاربران که پول کالا را دریافت میکنند اما هنگام تحویل یا  کالا را تحویل نمی دهند و یا کالای معیوبی را تحویل داده اند و در عین پشتیبانی غیر اصولی  داشته اند. اعتماد مردم را از بین برده اند.روشی که در اینجا پیشنهاد می شود روش پست COD می باشد که در این روش هزینه کالا هنگام تحویل دریافت می شود.

منبع سایت فروشگا هان

طراحی وب سایت دندان پزشکی

طراحی سایت دندان پزشکی

اگر دنبال طراحی سایت دندان پزشکی هستید همین حالا با ما تماس بگیرید تیم برنامه طراحی سایت وب آذین در خدمت شماست.همین امروز به فکر آماده کردن یک وب سایت اختصاصی و واقعی دندانپزشکی باشید.

طراحی وب سایت دندان پزشکی

این روزها دیگر چیزی نیست که مردم نتوانند در موتور جستجوی گوگل پیدا کنند، رفتن به گوگل برای خرید یا کنجکاوی یا حتی یافتن دندانپزشکی!


امکانات وب سایت دندانپزشکی:

سیستم رزرو آنلاین نوبت دندانپزشک

سیستم ارتباط با پزشک

امکان ارسال پرسش و عکس دندانپزشکی

گرافیک انحصاری وب سایت

ارتباط آنلاین بیمار و اپراتور

طراحی وب سایت دندان پزشکی

این روزها که هر حرفه و پیشه ای برای معرفی کار و خدمات خود وجلب مشتریان و کارفرماهای بیشتر به طراحی وب سایت رو آورده است ، جامعه پزشکی نیز وارد میدان شده است و پزشکان گوناگون اقدام به سفارش و طراحی وب سایت جهت معرفی خود ، کلینیک خود و خدماتی که در کلینیک آنان انجام می گردد نموده اند.

چرا طراحی وب سایت دندان پزشکی؟

طراحی وب سایت دندان پزشکی یک راهکار مفید برای پزشکانی است که خود را از سایر دندان پزشکان ماهرتر می دانند و تمایل دارند کاربران زیادی را با توانایی خود آشنا نمایند و علاوه بر بیماران سابق خود به عده جدیدی خدمات دندان پزشکی ارائه دهند .

برای آنکه وب سایت شما کارآمد باشد و بازدیدکننده برای مطالعه آن وقت صرف نماید ، طراحی وب سایت دندان پزشکی باید به شکلی حرفه ای طراحی گردد . باید کار با ان برای بازدید کننده ساده باشد و بازدید کنندگان به آسانی بتوانند به بخش های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

در پایان به این مطلب توجه نمایید که تنها هنگامی وب سایت شما عملکرد مفید خواهد داشت که افراد زیادی از آن بازدید نمایند . برای رسیدن به این مقصود وب سایت شما باید در نتیجه موتورهای جستجو از رتبه خوبی برخوردار باشد . به همین منظور بهترین گزینه آن است که به منظور طراحی وب سایت پزشکی از متخصصین سئو کمک بگیرید .


چه نکاتی در طراحی وب سایت دندان پزشکی اهمیت دارد ؟

۱) کلیه خدماتی که در این کلینیک دندان پزشکی انجام می شود .

۲) لیستی از هزینه های هر نوع درمان یا خدماتی که روی دندان ها و لثه ها صورت می گیرد . مانند ارتوندسی ، جراحی های لثه ، کشیدن دندان عقل و …

۳) آدرس کلینیک و شماره های تماس

۴) روزها و ساعت های حضور پزشک در مطب .

۵) امکان تعیین وقت قبلی یا تغییر آن از طریق وب سایت و بدون نیاز به تماس تلفنی .

۶) امکان ارسال اس ام اس همگانی از طریق سایت برای بیماران .

۷) رزومه ای از دندان پزشک و تیم دندان پزشکی ، مدارک تحصیلی و افتخارات آنان .

۸) تصاویری از سیستم استریل کردن لوازم پزشکی ( جهت اطمینان دادن به بیماران از پاکیزه و عاری از میکروب و ویروس های خطرناک بودن لوازم) و محیط مطب .

۹) مقالات و توضیحاتی جهت آشنایی ، در مورد انواع اعمال پزشکی فک و لثه و دندان . به عنوان مثال توضیحاتی در مورد ایمپلنت ، انواع ارتودنسی ها و …

نکته بسیار مهم برای طراحی سایت دندان پزشکی

و نکته بسیار مهم برای طراحی سایت دندان پزشکی این است که زمانی سایت دیده می‌شود که طراحی سایت سئو و بهینه سازی شود و در نتیجه‌های موتورهای جستجو رتبه خوبی را داشته باشد این کار اهمیت سئو و بهینه سازی سایت را می‌رساند. در طراحی سایت دندان پزشکی از یک تیم سئو کار مشاوره بگیرید تا رتبه بهتری در نتیجه‌های جستجوی گوگل داشته باشید.


مزایای طراحی تخصصی سایت دندان پزشکی

یک سایت دندان پزشکی با در نظر گرفتن نیاز های شما و مشتریان مزایای بسیار زیادی برای شما خواهد داشت. شما با صرف حداقل هزینه و طراحی تخصصی سایت دندان پزشکی حداکثر بازدید کننده را از مطب مجازی خواهید داشت.

طراحی برنامه اندروید دندان پزشکی

تیم ساخت اپلیکیشن های اندرویدی با طراحی برنامه اندرویدی کارآمد برای خدمات پزشکی و دندانپزشکی از هر نقطه ای از ایران در خدمت شما می باشد.

طراحی برنامه تحت اندروید دندان پزشکی

طراحی و برنامه نویسی برنامه اندروید جهت برنامه اندروید دندان پزشکی با تمامی امکانات مورد نیاز

طراحی برنامه ios دندان پزشکی

در صورت نیاز به اپلیکیشن ios  ویژه دندان پزشکی میتوانید برنامه ios  خود را نیز سفارش دهید.

منبع: http://webazin.net/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C/

برترین روش طراحی سایت چیست

بهترین روش های طراحی سایت را بدانید

برترین روش های طراحی سایت با توجه به امتیاز کاربران به شرح ذیل است.
امروزه با توجه به ارتقاء مرورگرهای وب و افزایش دستگاه های هوشمند ، طراحی سایت با تغییرات بسیاری رو به رو شده است.
در سال های اخیر سبک های جدیدی برای طراحی سایت معرفی شده اند تا از طریق آن ها ارتباط بهتری با کاربران سایت ایجاد شود.
طراحی سایت های دو بعدی :
طراحی وب سایت دو بعدی یا فلت یکی از سبک هایی است که طرفداران بسیاری را پیدا کرده است . در این روش طراحی سایت ، طراح با استفاده از بردر ها و رنگ ها بخش ها را جداسازی می کند ، هم چنین در این روش از طراحی وب سایت ، از سایه ها و بعد خبری نیست ، استفاده از طراحی های پیچیده کمتر دیده می شود و نسبت به قالب های قدیمی تر فضای خالی بیشتری به چشم می خورد .
در گذشته طراحان برای طراحی سایت از طرح ها با گرافیک های پیچیده ،انیمیشن ها و فلش ها استفاده می نموده اند اما امروزه تمرکز طراحان بر روی ارائه بهترین اطلاعات و ایجاد حس بهتر در کاربر از دیدن سایت می باشد که در این بین ثابت شده است طراحی وب سایت فلت یا همان دو بعدی باعث می شود کاربر مفاهیم سایت را بهتر درک نماید.
لازم به ذکر است بدانید شرکت مایکروسافت یکی از اولین شرکت هایی بود که در یکی از پلیمرهای خود از این نوع طراحی استفاده کرد.
طراحی سایت رسپانسیو :
در سال های اخیر در حدود نیمی از کاربران فضای مجازی از تبلت و موبایل برای وبگردی استفاده می کنند حال اگر طراحی سایت شما با نمایش در این ابزارها سازگاری نداشته باشد کاربران بسیاری را از دست می دهد . اگر سایتی نسخه ریسپانسیو را دارا نباشد هنگام نمایش در تبلت ، موبایل و سایر دستگاه های هوشمند به صورت سایز عادی خواهد بود و کاربر می بایست برای مشاهده سایت از طریق اسکرول چپ و راست و بزرگنمایی استفاده کند . روش های متفاوتی برای سازگاری وب سایت با تبلت و موبایل موجود است اما بهترین روش پیشنهادی توسط گوگل ریسپانسیو سازی سایت است.
طراحی وب سایت به روش سبک راوی کننده :
در این نوع از طراحی سایت ، مبنای کار براساس درگیر کردن احساسات و عواطف کاربر از طریق شکل دهی شرکت و خدمات آن به صورت داستان وار می باشد که باعث ایجاد ارتباط بهتر با کاربران می شود.
ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل و کلاسهای آموزش طراحی سایت و طراحی سایتهای هاست ایران و تور تایلند را نیز انجام می دهد.

برگرفته از irsapro

خرید از سایت های اینترنتی


چگونه به‌صورت اینترنتی خرید کنیم؟

electronic-banking-10

ابتدا کالا یا خدمات مورد نظر خود را از یک سایت معتبر انتخاب نمایید. گزینه پرداخت و درگاه بانک مورد نظر را انتخاب کنید (اگر درگاه بانک مورد نظر شما در لیست سایت وجود نداشت نگران نباشید، ‌زیراکه اگر کارت عابر بانک شما عضو شبکه شتاب باشد از همه درگاه‌های بانکی می‌توان از آن استفاده کرد). حال به صفحه اختصاصی بانک منتقل خواهید شد.

electronic-banking-2

در این قسمت ابتدا شماره کارت از شما درخواست می‌شود که همان رقم 16 رقمی روی کارت عابر بانک شماست (البته توجه کنید که اگر بانک صفحه کلید مجازی داشت حتما از آن استفاده کنید تا امنیت بیشتری در هنگام خرید داشته باشید). گزینه بعدی مربوط به رمز دوم کارت است (رمزی که در دستگاه عابر بانک آن را انتخاب کردید). حال سیستم از شما رمز CVV2 درخواست می‌کند که این رمز بر روی کارت عابر بانک شما ثبت شده است. یک عدد سه رقمی است که معمولا در پشت کارت عابر بانک نوشته می‌شود (بستگی به بانک مورد نظر شما دارد و امکان نوشته شدن در جلوی کارت نیز وجود دارد). اکنون تاریخ انقضا کارت توسط سیستم از شما سوال می‌شود که آن نیز بر روی کارت شما نوشته شده است. در قسمت بعد یک تصویر حاوی اعداد و حروف‌هایی قرار داده شده است که باید آن‌ها را وارد کادر مورد نظر کنید (اغلب سیستم‌های بانکی به حروف بزرگ و کوچک حساس هستند). اکنون با کلیک بر روی دکمه "پرداخت” مبلغ کالا یا خدمت از حساب شما کاسته خواهد شد و به وب‌سایت پذیرنده (سایتی که از آن کالا را خریداری کرده‌اید) منتقل خواهید شد و در این مرحله شماره و فاکتور پرداخت را می‌توانید مشاهده کنید و جمله‌ای نظیر "پرداخت با موفقیت انجام شد” نیز نمایش داده خواهد شد.

برگرفته از عصر ایران

چگونگی طراحی یک سایت خبری موفق

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که اخبار و اتفاقات مهم روز را دنبال نکند تقریبا همه افراد از هر طریقی که بتوانند مثل سایت های خبری ، روزنامه و … اخبار روز را دنبال می کنند ، یکی از راه هایی که می توان به آسانی اخبار را از طریق آن دنبال کرد سایت های خبری است که در هر لحظه از روز در دسترس است و همواره در حال به روز رسانی اخبار است و مدیریت یک سایت خبری به مراتب بسیار آسان تر از مدیریت یک روزنامه است .
هم چنین یک سایت خبری ، به دلیل فرا گیر شدن اینترنت و استفاده آسان از آن بسیار پر بازدید تر از یک روزنامه خبری است و با طراحی سایت خبری و محتوی جالب و طراحی به روز و گیرای آن به سرعت می توان در این راه موفق شد و مخاطبین زیادی را جذب کرد و آن ها را مخاطب همیشگی سایت کرد.
سایت های خبری ، سایت هایی هستند که که به دلیل محتوای زیادی که دارند در موتور های جستجوی گوگل در رده های بالا قرار می گیرند و این همان مزیتی است که باعث می شود تعداد بازدید کنندگان این سایت ها زیاد باشد و همین بازدید بالا باعث جذب شرکت های مختلف و در خواست آن ها برای قرار دادن تبلیغات خود در سایت خبری شما می شود و شما می توانید از این را درآمد زایی کنید .
از قابلیت هایی که هر سایت با ایجاد آن در طراحی سایت خبری خود می تواند بازدید کنندگان بیشتری را جذب کند قابلیت RSS است که دسترسی مخاطبان را به خبر های مختلف آسان می کند و این همان چیزی است که کاربران به دنبال آن هستند تا به سایت خبری شما وفادار بمانند.

طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری

از امکانات و خدمات قابل استفاده در طراحی سایت خبری می توان به لیست زیر اشاره کرد :

– امکان نمایش دسته های مختلف خبری (ورزشی ، سیاسی ، … ) در طراحی سایت خبری
– امکان نمایش جدید ترین و پربازدید ترین های روز ، هفته ، ماه ، سال اخبار در طراحی سایت خبری
– امکان دریافت اخبار از طرف کاربران در طراحی سایت خبری
– امکان نمایش اخبار ویدیویی در طراحی سایت خبری
– امکان نمایش پر بحث ترین عناوین در طراحی سایت خبری
در طراحی سایت خبری RSS امکان استفاده ازقابلیت
– امکان نمایش اخبار ویژه
– امکان نمایش نظرات کاربران
– امکان نمایش گزارشات مختلف
– امکان ایجاد نسخه ی چاپی اخبار
– امکان نمایش موارد مرتبط با هر خبر
امکان ارسال اخبار به دوستان در
– امکان مشاهده مهم ترین عناوین روز
– امکان سرچ در اخبار
– امکان مشاهده آخرین به روز رسانی

برگرفته از مقاله چیتا سافت