طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

آموزش و دریافت سفارش پروژه طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل
طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

آموزش و دریافت سفارش پروژه طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل

طراحی سایت فروش تجهیزات پزشکی

امروزه استفاده از سایت های مختلف و فروشگاه های اینترنتی برای خرید انواع محصولات بسیار رواج یافته است. اغلب این سایت ها انواع مختلفی از محصولات را برای فروش می گذارند، در حالی که برخی دیگر فقط نوع خاصی از محصولات را می فروشند. بیشتر این سایت ها در واقع فروشگاهی اینترنتی برای کسب و کار فیزیکی یک شرکت و تجارت هستند و با طراحی سایت در تلاشند تا بتوانند خدمات بهتری به مشتریانشان ارائه دهند. شرکت های تولید و فروش تجهیزات پزشکی هم می توانند جزئی از این دسته باشند و برای افزایش مشتری و پیشرفت بیشتر به طراحی سایت فروش تجهیزات پزشکی اقدام کنند.

افزایش مشتریان با طراحی وب سایت فروش تجهیزات پزشکی

مشتریان شرکت های فروش تجهیزات پزشکی اغلب بیمارستانها، درمانگاه ها یا پزشکان هستند. پس می توان گفت این شرکت ها یک بازار با مشتریان محدود و تقریبا ثابت دارند. پس اگر به فکر یک راه حل خوب برای معرفی خود و رقابت با سایر شرکت ها نباشند شانس موفقیت کمتری دارند.

طراحی وب سایت تجهیزات پزشکی 

از مزیت های طراحی یک سایت برای فروش تجهیزات پزشکی علاوه بر تبلیغات ارزان قیمت، کسب اعتبار و به دست آوردن مشتری در سراسر ایران بدون محدودیت مکانی را می توان نام برد. با طراحی یک سایت فروش تجهیزات پزشکی، بیمارستان ها و درمانگاه های کشور شانس آشنایی با شرکت صاحب سایت را خواهند داشت، در نتیجه درآمد شرکت از فروش محصولات پزشکی افزایش خواهد یافت.

مهمترین امکانات یک سایت فروش محصولات پزشکی

یک سایت فروش تجهیزات پزشکی علاوه بر یک طراحی زیبا و منحصر به فرد باید دارای امکانات و ویژگی های کاربردی بسیاری نیز باشد. ارائه امکانات خوب در افزایش کاربران و جلب اعتماد مشتریان بسیار تأثیرگذار خواهد بود. پس قبل از اقدام به طراحی سایت به خوبی فکر کنید مشتریان بیشتر چه کسانی هستند و از سایت شما چه انتظاراتی خواهند داشت؟ با برآورده کردن انتظارات مشتریان از سایت از طریق افزودن امکانات مفید و کاربردی، با جذب مشتری بیشتر، سطح درآمد شرکت افزایش می یابد. اما مهمترین و ضروری ترین امکانات سایت فروش تجهیزات پزشکی چیست؟

  • فروشگاهی برای فروش و نمایش محصولات
  • توضیحات تکمیلی درباره ی هر یک از تجهیزات
  • توضیحات کامل درباره ی نحوه ی کار با دستگاه
  • قراردادن تصاویر با کیفیت از زوایای مختلف برای هر محصول
  • دسته بندی های کامل برای محصولات
  • قسمت معرفی شرکت و درباره ما
  • قسمت تماس با ما
  • امکان خرید آنلاین و داشتن درگاه پرداخت اینترنتی

و بسیاری امکانات و ویژگی های دیگر

دیگر نکات مهم در طراحی سایت فروش تجهیزات پزشکی

علاوه بر جنبه ظاهری و امکانات سایت، نکات مهم دیگری در طراحی وب سایت فروش تجهیزات پزشکی وجود دارد. اولین نکته مهم که مربوط به مرحله طراحی سایت می شود، طراحی رسپانسیو سایت است. به طوریکه به راحتی بتوان از طریق موبایل یا تبلت از امکانات سایت استفاده کرد.

نکته مهم دیگر توجه به سئو و بهینه سازی سایت است. توجه به این نکته باعث می شود که سایت فروش تجهیزات پزشکی با کسب رتبه های خوب در صفحات اول گوگل قرار بگیرد. پس سئو سایت فروش تجهیزات پزشکی از مهمترین عوامل جذب و افزایش مشتری است.

 در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در زمینه ساخت و طراحی سایت فروش تجهیزات پزشکی دارید می توانید با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی سایت پزشکی نوپرداز 

طراحی سایت فروش تجهیزات پزشکی

امروزه استفاده از سایت های مختلف و فروشگاه های اینترنتی برای خرید انواع محصولات بسیار رواج یافته است. اغلب این سایت ها انواع مختلفی از محصولات را برای فروش می گذارند، در حالی که برخی دیگر فقط نوع خاصی از محصولات را می فروشند. بیشتر این سایت ها در واقع فروشگاهی اینترنتی برای کسب و کار فیزیکی یک شرکت و تجارت هستند و با طراحی سایت در تلاشند تا بتوانند خدمات بهتری به مشتریانشان ارائه دهند. شرکت های تولید و فروش تجهیزات پزشکی هم می توانند جزئی از این دسته باشند و برای افزایش مشتری و پیشرفت بیشتر به طراحی سایت فروش تجهیزات پزشکی اقدام کنند.

افزایش مشتریان با طراحی وب سایت فروش تجهیزات پزشکی

مشتریان شرکت های فروش تجهیزات پزشکی اغلب بیمارستانها، درمانگاه ها یا پزشکان هستند. پس می توان گفت این شرکت ها یک بازار با مشتریان محدود و تقریبا ثابت دارند. پس اگر به فکر یک راه حل خوب برای معرفی خود و رقابت با سایر شرکت ها نباشند شانس موفقیت کمتری دارند.

طراحی وب سایت تجهیزات پزشکی 

از مزیت های طراحی یک سایت برای فروش تجهیزات پزشکی علاوه بر تبلیغات ارزان قیمت، کسب اعتبار و به دست آوردن مشتری در سراسر ایران بدون محدودیت مکانی را می توان نام برد. با طراحی یک سایت فروش تجهیزات پزشکی، بیمارستان ها و درمانگاه های کشور شانس آشنایی با شرکت صاحب سایت را خواهند داشت، در نتیجه درآمد شرکت از فروش محصولات پزشکی افزایش خواهد یافت.

مهمترین امکانات یک سایت فروش محصولات پزشکی

یک سایت فروش تجهیزات پزشکی علاوه بر یک طراحی زیبا و منحصر به فرد باید دارای امکانات و ویژگی های کاربردی بسیاری نیز باشد. ارائه امکانات خوب در افزایش کاربران و جلب اعتماد مشتریان بسیار تأثیرگذار خواهد بود. پس قبل از اقدام به طراحی سایت به خوبی فکر کنید مشتریان بیشتر چه کسانی هستند و از سایت شما چه انتظاراتی خواهند داشت؟ با برآورده کردن انتظارات مشتریان از سایت از طریق افزودن امکانات مفید و کاربردی، با جذب مشتری بیشتر، سطح درآمد شرکت افزایش می یابد. اما مهمترین و ضروری ترین امکانات سایت فروش تجهیزات پزشکی چیست؟

  • فروشگاهی برای فروش و نمایش محصولات
  • توضیحات تکمیلی درباره ی هر یک از تجهیزات
  • توضیحات کامل درباره ی نحوه ی کار با دستگاه
  • قراردادن تصاویر با کیفیت از زوایای مختلف برای هر محصول
  • دسته بندی های کامل برای محصولات
  • قسمت معرفی شرکت و درباره ما
  • قسمت تماس با ما
  • امکان خرید آنلاین و داشتن درگاه پرداخت اینترنتی

و بسیاری امکانات و ویژگی های دیگر

دیگر نکات مهم در طراحی سایت فروش تجهیزات پزشکی

علاوه بر جنبه ظاهری و امکانات سایت، نکات مهم دیگری در طراحی وب سایت فروش تجهیزات پزشکی وجود دارد. اولین نکته مهم که مربوط به مرحله طراحی سایت می شود، طراحی رسپانسیو سایت است. به طوریکه به راحتی بتوان از طریق موبایل یا تبلت از امکانات سایت استفاده کرد.

نکته مهم دیگر توجه به سئو و بهینه سازی سایت است. توجه به این نکته باعث می شود که سایت فروش تجهیزات پزشکی با کسب رتبه های خوب در صفحات اول گوگل قرار بگیرد. پس سئو سایت فروش تجهیزات پزشکی از مهمترین عوامل جذب و افزایش مشتری است.

 در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در زمینه ساخت و طراحی سایت فروش تجهیزات پزشکی دارید می توانید با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی سایت پزشکی نوپرداز 

طراحی سایت فروش تجهیزات پزشکی

امروزه استفاده از سایت های مختلف و فروشگاه های اینترنتی برای خرید انواع محصولات بسیار رواج یافته است. اغلب این سایت ها انواع مختلفی از محصولات را برای فروش می گذارند، در حالی که برخی دیگر فقط نوع خاصی از محصولات را می فروشند. بیشتر این سایت ها در واقع فروشگاهی اینترنتی برای کسب و کار فیزیکی یک شرکت و تجارت هستند و با طراحی سایت در تلاشند تا بتوانند خدمات بهتری به مشتریانشان ارائه دهند. شرکت های تولید و فروش تجهیزات پزشکی هم می توانند جزئی از این دسته باشند و برای افزایش مشتری و پیشرفت بیشتر به طراحی سایت فروش تجهیزات پزشکی اقدام کنند.

افزایش مشتریان با طراحی وب سایت فروش تجهیزات پزشکی

مشتریان شرکت های فروش تجهیزات پزشکی اغلب بیمارستانها، درمانگاه ها یا پزشکان هستند. پس می توان گفت این شرکت ها یک بازار با مشتریان محدود و تقریبا ثابت دارند. پس اگر به فکر یک راه حل خوب برای معرفی خود و رقابت با سایر شرکت ها نباشند شانس موفقیت کمتری دارند.

طراحی وب سایت تجهیزات پزشکی 

از مزیت های طراحی یک سایت برای فروش تجهیزات پزشکی علاوه بر تبلیغات ارزان قیمت، کسب اعتبار و به دست آوردن مشتری در سراسر ایران بدون محدودیت مکانی را می توان نام برد. با طراحی یک سایت فروش تجهیزات پزشکی، بیمارستان ها و درمانگاه های کشور شانس آشنایی با شرکت صاحب سایت را خواهند داشت، در نتیجه درآمد شرکت از فروش محصولات پزشکی افزایش خواهد یافت.

مهمترین امکانات یک سایت فروش محصولات پزشکی

یک سایت فروش تجهیزات پزشکی علاوه بر یک طراحی زیبا و منحصر به فرد باید دارای امکانات و ویژگی های کاربردی بسیاری نیز باشد. ارائه امکانات خوب در افزایش کاربران و جلب اعتماد مشتریان بسیار تأثیرگذار خواهد بود. پس قبل از اقدام به طراحی سایت به خوبی فکر کنید مشتریان بیشتر چه کسانی هستند و از سایت شما چه انتظاراتی خواهند داشت؟ با برآورده کردن انتظارات مشتریان از سایت از طریق افزودن امکانات مفید و کاربردی، با جذب مشتری بیشتر، سطح درآمد شرکت افزایش می یابد. اما مهمترین و ضروری ترین امکانات سایت فروش تجهیزات پزشکی چیست؟

  • فروشگاهی برای فروش و نمایش محصولات
  • توضیحات تکمیلی درباره ی هر یک از تجهیزات
  • توضیحات کامل درباره ی نحوه ی کار با دستگاه
  • قراردادن تصاویر با کیفیت از زوایای مختلف برای هر محصول
  • دسته بندی های کامل برای محصولات
  • قسمت معرفی شرکت و درباره ما
  • قسمت تماس با ما
  • امکان خرید آنلاین و داشتن درگاه پرداخت اینترنتی

و بسیاری امکانات و ویژگی های دیگر

دیگر نکات مهم در طراحی سایت فروش تجهیزات پزشکی

علاوه بر جنبه ظاهری و امکانات سایت، نکات مهم دیگری در طراحی وب سایت فروش تجهیزات پزشکی وجود دارد. اولین نکته مهم که مربوط به مرحله طراحی سایت می شود، طراحی رسپانسیو سایت است. به طوریکه به راحتی بتوان از طریق موبایل یا تبلت از امکانات سایت استفاده کرد.

نکته مهم دیگر توجه به سئو و بهینه سازی سایت است. توجه به این نکته باعث می شود که سایت فروش تجهیزات پزشکی با کسب رتبه های خوب در صفحات اول گوگل قرار بگیرد. پس سئو سایت فروش تجهیزات پزشکی از مهمترین عوامل جذب و افزایش مشتری است.

 در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در زمینه ساخت و طراحی سایت فروش تجهیزات پزشکی دارید می توانید با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی سایت پزشکی نوپرداز 

اصول سئو چیست Archives - سئو

سئو سایت چیست ؟ SEO سئو سایت درواقع مخفف واژه Search Engine Optimization  می باشد که به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد.

باید بگوییم کسانی که قصد آموزش سئو سایت را دارند می توانند با مطالعه این مقاله اطلاعاتی را درباره سئو به دست آورند.

بازاریابی سئو چیست ؟

سئو سایت امروزه یکی از مهم ترین عوامل در بازاریابی محسوب می شود، شما با رعایت قوانین و اصول سئو در وب سایت خود می توانید رتبه بهتری را در گوگل به دست آورید و با جستجو کاربران سایت شما دیده می شود و به این ترتیب میزان فروش و مشتریان شما افزایش می یابد.

اهداف سئو سایت چیست ؟

  • افزایش تعداد بازدید کنندگان وب سایت
  • برند سازی
  • افزایش مشتریان و کسب در آمد بیشتر
  • افزایش ترافیک وب سایت
  • به دست آوردن رتبه بهتر
  • افزایش فروش محصولات
  • ابزار مناسب برای تبلیغات

انواع روش های سئو سایت چیست ؟

باید بگوییم امروزه رقابت در به دست آوردن رتبه بهتر در گوگل باعث شده سئوکاران از دو سئو کلاه سفید و کلاه سیاه استفاده کنند.

سئو کلاه سفید :

باید بگوییم سئو کلاه سفید بهترین نوع سئو سایت می باشد و تاثیر آن شاید کمی دیرتر از سئو کلاه سیاه باشد اما ماندگار تر است.

در سئو کلاه سفید تمامی تکنیک ها ، روش ها ، استراتژی هایی که موتورهای جستجو تعریف کرده اند رعایت می شود.

سئو کلاه سیاه :

این نوع سئو که با فریب دادن موتورهای جستجو قصد به دست آوردن رتبه های بهتر را دارد، بهتر است بدانید که با سئو کلاه سیاه به طور موقت شما رتبه خوبی به دست می آورید و پس از مدتی ممکن است باعث شود که سایت شما به طور کلی از فهرست پایگاه داده موتورهای جستجو حذف شوید.

 

سئو سایت چیست

 

اصول سئو چیست ؟

باید بدانید که سئو سایت به دو بخش سئو درون صفحه و سئو بیرون صفحه تقسیم می شود.

برای انجام سئو باید اصول مربوط به این دو بخش به طور دقیق رعایت شود تا موتورهای جستجو امتیاز خوبی به وب سایت شما بدهند.

سئو درون صفحه :

این بخش از سئو مربوط به تمامی کارهایی می شود که در درون سایت انجام می شود از جمله :

  • تولید محتوای مناسب و نوع
  • استفاده از عکس ها و ویدیوهای کم حجم با دارا بودن قسمت توضیحات
  • لینک دهی های مناسب و مفید
  • برچسب های مرتبط با صفحه

سئو بیرون صفحه :

سئو بیرون صفحه مربوط به کارهایی می شود که خارج از سایت انجام می شود از جمله :

لینک دهی های خارجی ( پیوندهایی که از سایت های دیگر به سایت شما داده می شود. )

اشتراک گذاری مطالب سایت و غیره.


تفاوت کولوکیشن و سرور اختصاصی چیست ؟

تفاوت کولوکیشن و سرور اختصاصی
اغلب نیازهای معمولی هاستینگ کاربران که شامل قرار دادن اطلاعاتی جهت معرفی شرکت و خدمات و یا ارسال ایمیل های شرکتی با تعداد عادی و استاندارد می باشد توسط میزیانی های اشتراکی (Share) رفع می گردد. اما در برخی از موارد که با حجم عظیمی از فایل ها و Connection های بانک اطلاعاتی روبرو بوده و نیازمند درصد Uptime در حدود 100 درصد باشند، نیاز به سرویسی فراتر از میزبانی اشتراکی می باشد. مواردی از جمله حجم بسیار بالای فایل های مورد نیاز جهت ارائه به بازدیدکنندگان و کاربران، نظیر شبکه های اجتماعی و وب سایت های دانلود و سایت های ارائه دهنده کتب و پخش ویدئویی آنلاین، درخواست های بسیار بالا و بازدیدهای زیاد که معمولا برای سایت های فروشگاهی و خبری رخ خواهد داد، نیاز به سرور کاملا اختصاصی شده می باشد. عدم اشغال Resource سرور توسط سایر کاربران و پهنای باند اختصاصی که سبب Load سریع تر صفحات می گردد از مزیت های استفاده از سرورهای اختصاصی هستند و همچنین از جمله مواردی می باشند که برای ارگان هایی نظیر بانک ها و وب سایت های دانشگاهی مورد اهمیت است. همچنین Uptime بالا که سبب افزایش Rank و Page Indexing در گوگل می شود فاکتوری مهم برای وب سایت هایی نظیر شبکه های اجتماعی و پخش تصاویر و ویدیو های آنلاین می باشد که به سهولت در سرورهای اختصاصی قابل دستیابی است.

در اینگونه موارد مدیر سایت دو انتخاب پیش رو دارد:
انتخاب اول اجاره یک سرور از شرکت هاستینگ می باشد که با توجه به اینکه راه اندازی اولیه آن توسط شرکت ارائه دهنده خدمات هاستینگ انجام می گردد نیاز به تخصص بالا در زمینه راه اندازی و مدیریت ندارد.
انتخاب دوم خرید یک سرور با برند دلخواه و سخت افزار و کانفیگ Custom و ارائه آن به شرکت ارائه دهنده خدمات هاستینگ جهت نگهداری و استفاده از پهنای باند و سیستمهای Cooling دیتاسنتر است که با توجه به اینکه وظیفه Config آن بر عهده مشتری می باشد به تخصص بسیار بالایی در این زمینه نیاز دارد.

تهیه و خرید یک سرور اختصاصی و ارائه آن به یک Data center جهت نگهداری و سرویس دهی
در این روش که با نام Colocation شناخته می شود، سرور و سخت افزار های آن (Ram، CUP، Hard و…) توسط خود مدیر وب و به دلخواه خریداری و نصب می گردد و دیگر نیازمند پیروی از تعرفه های پیش فرض سرورهای اختصاصی نیست. در سرویس Colocation تمام نیاز های نرم افزاری سرور از جمله نصب سیستم عامل، انتقال اطلاعات میزبانی بر روی هارد دیسک و نصب نرم افزار و … توسط مدیر سایت انجام می گردد و همچنین مالک سرور یا مدیر سایت تنها فردی است که اجازه دسترسی به سرور را دارد. تنها وظیفه ای که شرکت هاستینگ بر عهده دارد، نگهداری سرور در Data center خود و تامین اینترنت، پهنای باند و برق مورد نیاز برای سرور می باشد. با توجه به اینکه در صورت Colocate نمودن سرور در Data center هرگونه دسترسی سخت افزاری و نرم افزاری به سرور تنها برای مالک سرور مجاز بوده و تنها کاربران تعریف شده توسط مدیر سرور اجازه ی دسترسی به اطلاعات سرور و Login به آن را دارند، اغلب ارگان هایی نظیر بانک ها، دانشگاه ها و سرورهای اطلاعاتی از این سرویس استفاده می نمایند. لازم به ذکر است در سرویس کولوکیشن، هرگونه ارتقاء سخت افزاری روی سرور نظیر Ram، CPU و … برای مالک سرور مجاز بوده و طی هماهنگی قبلی با Datacenter قابل انجام می باشد.

اجاره یک سرور اختصاصی
در این روش که نسبت به روش خرید سرور کم هزینه تر می باشد، یک سرور خام با مشخصات سخت افزاری مورد نیاز توسط مدیر وب و با توجه به Package های تعریف شده توسط شرکت هاستینگ از Data center اجاره می گردد و Config آن ( نصب سیستم عامل، انجام تنظیمات جهت نمایش وب سایت و …) توسط شرکت ارائه دهنده انجام می گردد. در این سرویس با توجه به نیاز کاربر و با هماهنگی شرکت هاستینگ نصب آنتی ویروس و کنترل پنل های مدیریت هاستینگ، راه اندازی اولیه سرویس هایی نظیر IIS ، DNS و همچنین Load سایت ها در صورت تمایل و درخواست مدیر وب توسط کارشناسان شرکت ارائه دهنده خدمات هاستینگ انجام می گردد. با توجه به اینکه در سرویس سرور اختصاصی برند سرور و قطعات موارد پیش فرض و ذکر شده در Package های شرکت ارائه دهنده خدمات هاستینگ می باشد، مدیر وب آزادی انتخاب کمتری در نوع قطعات سخت افزاری دارد. لازم به ذکر است هرگونه ارتقاء سخت افزاری قطعات سرور با توجه به درخواست مدیر وب و انجام هماهنگی با Data center قابل انجام می باشد.

در صورتی که برند خاصی از سرور و سایر قطعات و سخت افزار های مورد استفاده در آن مورد نظرتان است و یا قصد Config نمودن یک یا چند سرور را به صورت Custom و کاملا شخصی دارید، پیشنهاد می گردد از سرویس Colocation استفاده نمائید. در غیر این صورت سرویس Dedicated Server را به دلیل هزینه پایین تر آن انتخاب نمائید. به این دلیل که در این نوع سرویس تمامی اقدامات مورد نیاز و موارد رایج و معمول توسط کارشناسان Data center انجام می گردد، می توانید از صحت انجام این Config نیز اطمینان خاطر داشته باشید.