طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

آموزش و دریافت سفارش پروژه طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل
طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

آموزش و دریافت سفارش پروژه طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن موبایل شهر اصفهان

امروزه دستگاه های هوشمند مثل گوشی های هوشمند و تبلت ها و . . . در بین مردم فراگیر شده اند و اکثر مردم دارای یکی از این دستگاه های هوشمند هستند که اکثر کارهای اینترنتی خود را با این دستگاه های هوشمند و موبایل ها انجام می دهند. طراحی یک اپلیکیشن موبایل، یکی از نکات مهم برای بهره بردن از این فرصت طلایی است. با طراحی یک اپلیکیشن موبایل می توان همیشه و در تمام طول شبانه روز، به همراه تک تک مشتریان بود. به نوعی می توان گفت، این یک نکته ی بسیار مهم در تجارت نوین است. افراد بسیار زیادی هستند که علاوه بر این که تجربه ی حضور در بازار های اینترنتی را داشته اند، برای این که بتوانند بازدید کننده ی بیشتری را جذب کنند، به دنبال حضور در بازار های نوین هستند.

طراحی اپلیکیشن موبایل در شهر اصفهان

اصفهان سومین شهر بزرگ کشور است که در آن مدیران شرکت های زیادی به طراحی اپلیکیشن های موبایل، برای توسعه روند کسب وکار خود و ارائه ی خدمات بهتر به مشتریان خود، روی آورده اند. لذا روزانه طراحی اپلیکیشن های زیادی در این شهر با موضوعات مختلف صورت می گیرد که دارای امکانات و قابلیت های بسیار زیادی است.

محبوبیت طراحی اپلیکیشن

همانطور که گفتیم، امروزه بسیاری از مردم کار های اینترنتی خود را با استفاده از موبایل ها و تبلت ها انجام می دهند و حتی از لبتاب و کامپیوتر هم استفاده ی این دستگاه ها بالاتر است. این اپلیکیشن های موبایل، در انجام کارهای روزمره ی مردم، کمک بسیاری می کنند و در نتیجه از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردارند. شرکت های مختلف باید از این فرصت طلایی، نهایت استفاده را ببرند و با طراحی یک اپلیکیشن موبایل برای ارائه سرویس ها و خدمات خود به مشتریان، از این فرصت استفاده کنند.

طراحی سایت یا اپلیکیشن

تحقیقات متعددی نشان می دهد که امروزه بیش از ۸۰ درصد مردم، اکثر افعال اینترنتی خود را با استفاده از نرم افزار ها انجام می دهند. در نتیجه، در حال حاضر دیگر تنها داشتن یک سایت، برای شرکت های مختلف کافی نیست و باید یک اپلیکیشن، برای ارائه بهتر خدمات خود به مشتریان داشته باشند. از سوی دیگر، پیدا کردن سایت، در بین هزاران صفحات مختلف در اینترنت، بسیار دشوار تر از پیدا کردن اپلیکیشن است. علاوه بر همه ی این موارد، کیفیت اپلیکیشن های موبایل بسیار بالاتر از سایت هاست زیرا این اپلیکیشن ها به صورت اختصاصی طراحی می شوند و تجربه ی کاربری در آن ها بسیار بهتر است.

طراحی اپلیکیشن موبایل در شهر اصفهان

طراحی اپلیکیشن موبایل در گیلان

طراحی اپلیکیشن موبایل در شهر گیلان، با قابلیت خاص و منحصر به فردی انجام می گیرد. توسعه ی اپلیکیشن های موبایل، متخصصان طراحی اپلیکیشن موبایل در شهر گیلان را مجاب کرده است که تخصص خود را در این زمینه بالا ببرند و به طراحی اپلیکیشن موبایل، با قابلیت های اختصاصی بپردازند. شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل وب افرا در شهر گیلان، اپلیکیشن های موبایل را با قابلیت های منحصر به فرد و هم چنین با قیمت بسیار مناسب، طراحی می کند.

اصطلاح اپلیکیشن موبایل

اصطلاح ” اپلیکیشن موبایل ”  یا همان ” اپ “، اصطلاحی است که امروزه به اکثر بازی ها و برنامه های تلفن های همراه گفته می شوند. به عنوان مثال، اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی ( که یکی از بزرگ ترین و مهم ترین سازمان ها در حوزه ی طراحی اپلیکیشن هم همین شبکه های اجتماعی هستند )

مزایای طراحی اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن موبایل، مزایای زیادی را به همراه دارد که عبارتند از :

طراحی اپلیکیشن موبایل موجب ارتباط دو سویه و قوی با مشتری، بهتر دیده شدن از رقبا و پیشی گرفتن از آن ها، ارائه خدمات از راه های جدید و آسان به مشتری و حضور همیشگی در فضای خصوصی مشتریان می شود. علاوه بر این، کیفیت کاربری اپلیکیشن ها نسبت به موبایل سایت ها بی همتاست و هم چنین راه های ارتباطی با مشتریان با استفاده از اپلیکیشن های موبایل ارتقا می یابد.

طراحی اپلیکیشن موبایل در کرج

امروزه در زمینه ی طراحی اپلیکیشن موبایل، متخصصان زیادی در شهر کرج، مشغول به خدمت رسانی به آن دسته از افرادی هستند که به دنبال طراحی اپلیکیشن موبایل هستند. شرکت های طراحی اپلیکشن های موبایل در شهر کرج، اپلیکیشن های منحصر به فردی را با امکانات و قابلیت های اختصاصی، طراحی می کنند که می تواند در دنیای اینترنت با دیگر رقبا به رقابت بپردازد. اپلیکیشن های موبایل امروزه با توجه به کاربرد فراوان تلفن های هوشمند، بسیار پر کاربرد و محبوب هستند. شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل وب افرا در شهر کرج، اپلیکیشن های کاربردی فراوانی را تا به امروز طراحی کرده اند که بنا به سفارشات مختلف از سوی مشتریان، دارای امکانات مختلفی بوده است.

انواع اپلیکیشن های موبایل

طراحی اپلیکیشن های موبایل به گونه ایست که شبیه به برنامه های کامپیوتر ایجاد شده اند اما در طراحی این نوع اپلیکیشن ها، از زبان برنامه نویسی و فریم ورک های مختلفی استفاده می شود.

سه نوع کلی از اپلیکیشن های موبایل وجود دارند که به صورت زیر هستند :

۱ – اپلیکیشن های محلی. ۲ – اپلیکیشن های HTML5 . 3 – اپلیکیشن های ترکیبی ( که ترکیبی از دو نوع قبلی هستند ).

– هم چنین طراحی اپلیکیشن های موبایل را به دسته های مختلفی هم چون : طراحی اپلیکیشن رستوران و سفارش، طراحی اپلیکیشن برای معرفی شرکت ها، طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی، طراحی اپلیکیشن بازی، طراحی اپلیکیشن بانک اطلاعاتی، طراحی اپلیکیشن بنا بر سفارش مشتری و . . . تقسیم بندی می کنند.

طراحی اپلیکیشن موبایل در شهر اصفهان

چه نوع اپلیکیشنی برای شما مناسب تر است ؟

اما سوالی که برای شما مشتریان عزیز پیش می آید، این است که چه نوع اپلیکیشنی برای شما مناسب تر است ؟ که در این بخش قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم . . .

قبل از پاسخ به این سوال، ابتدا باید شما هدف کلی خود را از طراحی اپلیکیشن، مشخص کنید؛ آیا به دنبال طراحی بازی هستید یا برنامه ی آموزشی و یا به دنبال طراحی یک ابزار ؟ بعد از این که هدف خود را از طراحی اپلیکیشن مشخص کردید، به راحتی می توانید دست به انتخاب نوع اپلیکیشن بزنید.

اما برخی از سوالات هستند که پاسخ دادن به آن ها قبل از طراحی اپلیکیشن، الزامی است. این سوالات عبارتند از :

۱ – سوال اول : تعریف شما از موفقیت در طراحی اپلیکیشن چیست ؟ آیا شما به دنبال حداکثر تعداد کاربران هستید و این تعریف شما از موفقیت است یا این که میزان پول پرداختی، موفقیت شما را مشخص می کند ؟ پاسخ این سوال، تعریف واقع گرایانه از هدف شما است.

۲ – سوال دوم : چه مقدار پول قصد دارید هزینه ی طراحی اپلیکیشن کنید ؟ به عبارت دیگر، بودجه ی شما چقدر است ؟ طراحی اپلیکیشن ها، بسته به نوع و کارایی آن ها، هزینه های مختلفی دارند. لذا باید قبل از طراحی، یک بررسی دقیق از بودجه ای که قصد دارید صرف ساخت اپلیکیشن موبایل کنید، داشته باشید.

۳ – سوال سوم : بازار هدف شما چگونه است ؟ پاسخ به این سوال هنگامی موثر است که شما بخواهید پلت فرمی که اپلیکیشن قرار است در آن طراحی شود را تعیین کنید. انتخاب پلت فرم مناسب، فرصت و موقعیت های بیشتری را برای شما فراهم می کند.

۴ – سوال چهارم : اپلیکیشن شما چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟ در پاسخ به این سوال، باید خلاقیت خود را به کار بسته و ویژگی های خاص و منحصر به فردی را برای اپلیکیشن خود مشخص کنید. طراحی خلاقانه و منحصر به فرد اپلیکیشن، موجب تشویق کاربران به استفاده ی بیشتر از آن می شود. هم چنین اپلیکیشن موبایل باید دارای واسط کاربری خوبی باشد.

۵ – سوال پنجم : بعد از انتشار اپلیکیشن موبایل، چه کاری انجام می دهید ؟ به عبارت دیگر، سوال اخری که باید به آن پاسخ دهید، این است که برنامه ی شما برای بازاریابی و تبلیغات اپلیکیشن موبایلتان چیست ؟ که در این زمینه باید حتما برنامه ریزی ها و پیش بینی های لازم را برای بازار یابی و تبلیغات، داشته باشید.

منبع: وب افرا

۹ مورد از مشاغل پردرآمد مهندسی

برخی از شاخه‌‌های مهندسی از پردرآمدترین مشاغل دنیا هستند. با وجود تنوع بالای رشته‌های مهندسی و انواع شغل، و دستمزدهای بالاتر از ۱۰۰ هزار دلار در سال مهندسی یکی از پرطرفدارترین انتخابات برای دانش‌آموزانی است که به دنبال رسیدن به رویاهای خود هستند. اگر فارغ‌التحصیل، دانشجو یا مشغول کار در یکی از رشته‌های مهندسی هستید، اگر قصد تحصیل در خارج از کشور دارید یا در رشته مهندسی تحصیل کرده‌اید و به دنبال مهاجرتهستید، در ادامه می‌توانید با نه مورد از شغل‌های پردرآمد مهندسی آشنا شوید. 

مهندسی پزشکی

مهندس پزشکی

مهندسی پزشکی پلی است بین پزشکی و مهندسی؛ این شاخه از مهندسی با استفاده از پیشرفت‌های علوم زیست‌شناسی برای توسعه ماشین‌آلات و ابزارهایی که می‌توانند وضعیت‌ها و مشکلات مختلف را تشخیص، نظارت و اصلاح کنند، فعالیت می‌کند. از شرکت‌های زیستی بزرگ می‌توان به جانسون و جانسون (Johnson & Johnson) و بخش‌های پزشکی دو شرکت زیمنس (Siemens) و جنرال الکتریک (GE) اشاره کرد

میانگین دستمزد: ۸۶,۲۲۰ دلار (۶۳,۴۶۳ پوند)

مهندسی برق

مهندس برق

همانطور که از نام این رشته مشخص است، مهندس برق کسی است که تجهیزات الکتریکی جدید را طراحی و توسعه می‌دهد، مشکلات را حل و تجهیزات را آزمایش می‌کند. یک مهندس برق با انواع دستگاه‌های الکترونیکی، از کوچک‌ترین دستگاه‌های جیبی تا سوپر کامپیوترهای بزرگ سروکار دارد. علاوه بر مسئولیت توسعه و اجرای نیروگاه‌ها، آن‌ها همچنین در کارخانه‌ها، شرکت‌ها، دفاتر، کشتی‌ها و راه‌آهن کار می‌کنند، به‌طور کلی هر جایی که برق مورد استفاده قرار می‌گیرد. در نتیجه، مهندسان برق تقریبا در هر صنعتی وارد می‌شوند و همیشه تقاضا برای فارغ‌التحصیلان این رشته بالا است.

میانگین دستمزد: ۹۳,۰۱۰ دلار (۶۸,۴۸۱ پوند)

مهندسی شیمی

مهندس شیمی

مهندسان شیمی معمولا برای شرکت‌های تجاری‌ای کار می‌کنند که به دنبال تبدیل مواد شیمیایی، مواد و منابع انرژی به محصولات قابل استفاده مانند پلاستیک و سایر مصنوعات هستند. علاوه بر مهارت‌های معمول مورد نیاز برای کار در رشته مهندسی مانند علوم و ریاضیات، یک مهندس شیمی نیاز به دانش کافی در زمینه اقتصاد دارد. بسیاری از شرکت‌های چند ملیتی وجود دارند که به‌طور خاص در حوزه شیمی فعالیت می‌کنند، مانند ب آ اس اف (BASF)، شرکت داو کمیکال (DowDuPont) و ساینوپک (Sinopec).

میانگین دستمزد: ۹۷,۳۶۰ دلار (۷۱,۶۶۳ پوند)

مهندسی هسته‌ای

مهندسی هسته‌ای

مهندسان هسته‌ای دانش فیزیک هسته‌ای خود را برای کار روی پروژه‌های پیچیده  معمولا در راکتورهای هسته‌ای و نیروگاه‌های انرژی استفاده می‌کنند که برای تولید انرژی طراحی شده‌اند. علاوه بر این، آن‌ها تکنیک‌های پزشکی هسته‌ای (شامل پرتودرمانی و تصویربرداری تشخیصی) را توسعه می‌دهند و همچنین در برنامه‌های مربوط به ساخت سلاح با ارتش کار می‌کنند. مهندسان هسته‌ای دارای مهارت‌های منحصربه‌فردی هستند که همیشه از طریق کارفرمایان بزرگی مانند ا. آن؛ ای دی اف انرژی و ار وه ئه می‌توانند شانس خود را برای ورود به بازار کار امتحان کنند.

میانگین دستمزد ۱۰۲,۹۵۰ دلار (۷۵,۷۷۴ پوند)

مهندسی هوا فضا

مهندسی هوا فضا

مهندسی هوا و فضا به توسعه و نگهداری هواپیما (هواپیما) و فضاپیما مربوط می‌شود و به دلیل ماهیت پیچیده آن معمولا مسئولیت بخش‌های تخصصی گروه‌های مهندسان در بخش‌های هواپیمایی، آیرودینامیک و نیروی دریایی را بر عهده دارد. اکثر تولیدکنندگان بزرگ هواپیما، مانند بوئینگ و ایرباس، به‌طور مستقیم موقعیت‌های شغلی ارائه می‌دهند، اگر چه ممکن است برای شرکت‌های خاصی مانند جنرال الکتریک یا رولز-رویسکه تولید موتور دارند، کار کنند.

میانگین دستمزد: ۱۰۷,۸۳۰ دلار (۷۹,۳۶۶ پوند)

مهندسی نرم افزار

مهندسی نرم افزار

مهندسان نرم‌افزار کار نوشتن، تست، پیاده‌سازی و به‌روزرسانی کدهایی را که توسط رایانه‌ها یا دیگر سیستم‌های دیجیتال دارای نرم‌افزار استفاده می‌شود، بر عهده دارند. در دنیای امروز همگام با عصر دیجیتال حرکت می‌کنیم و تعداد مهندسین نرم‌افزار هر سال در حال افزایش است و پیش‌بینی می‌شود، در آینده نزدیک این شاخه از مهندسی یکی از رایج‌ترین‌ها و پرتقاضاترین‌ها باشد. هرچند هر شرکتی که پایگاه داده‌هایش را خود اداره می‌کند، نیاز به مهندسین نرم‌افزار دارند، مهندسان نرم‌‌افزار پایه اصلی بسیاری از غول‌های فناوری مانند اپل، گوگل و فیس بوک را تشکیل می‌دهند.

میانگین دستمزد ۱۰۹،۰۸۷ دلار (۸۰،۲۸۹ پوند)

مهندسی کامپیوتر / سخت افزار

مهندسی کامپیوتر

مهندسی سخت‌افزار (نه مهندسی نرم‌افزار) ترکیبی از مهندسی برق و علوم رایانه است و برای ساخت اجزای مورد استفاده در رایانه‌ها و سیستم‌های شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که جهان ما به‌طور فزاینده‌ای بر رایانه‌ها متکی است، تقاصا برای مهندسی کامپیوتر به‌عنوان یک حرفه بالا و بسیار ارزشمند است. بسیاری از شرکت‌های مهندسی کامپیوتر، مانند دل، اینتل و مایکروسافت، اغلب در میان شرکت‌های برتر جهان قرار دارند.

میانگین دستمزد: ۱۱۱,۷۳۰ دلار (۸۲,۲۲۱ پوند)

مهندسی نفت

مهندسی نفت

کشف و بازیابی منابع طبیعی، کسب و کار بسیار سودآوری برای شرکت‌های انرژی است و عمدتا به تخصص مهندسین نفت (افرادی که متخصص در رفتار فیزیکی آب، نفت و گاز هستند) متکی است. مهندس نفت برای برآورد مناسب بودن یک سایت حفاری بالقوه استخدام می‌شوند. مهندسان نفت توسط شرکت‌های انرژی جهانی ازجمله Sinopec، ExxonMobil و Gazprom استخدام می‌شوند.

میانگین دستمزد ۱۲۹,۹۹۰ دلار (۹۵,۶۸۵ پوند)

طراحی سایت شرکتی تهران | قم | مشهد | شمال | چند زبانه

با توجه به حضور پر رنگ تر کاربران در فضای مجازی اکنون وقت آن فرا رسیده است تا شرکت ها با تمرکز بیشتری روی وبسایت های مربوطه به کسب و کار خود فعالیت داشته باشند. قطعا طراحی سایت شرکتی حرفه ای یکی از مهم ترین نیاز های آینده آن ها خواهد بود.

طراحی سایت شرکتی تهران

همانطور که می دانید شهر تهران پایتخت ایران و یکی از مهم ترین شهر های کشور محسوب می شود. اهمیت طراحی سایت شرکتی تهران از آن جا است که رقابت شدیدی بین شرکت های مختلف وجود دارد و هر کدام در تلاش هستند تا جایگاه مناسب تری را برای خود به دست آورند. اما فاکتور های زیادی برای به موفقیت رسیدن در این زمینه وجود دارد که ما تلاش داریم تمامی این نکات را در طراحی سایت مورد نظر شما در نظر بگیریم.

از این رو شرکت طراحی سایت نوپرداز آماده ارائه خدمات طراحی سایت شرکتی در شهر تهران به صورت کاملا حرفه ای به مشتریان گرامی می باشد.

طراحی سایت شرکتی قم

استان قم دیگر شهر مهم و مذهبی در کشور ما است که در این شهر نیز رقابت میان شرکت ها بسیار جدی است. از آن جایی که روی آوردن به کسب و کار های اینترنتی یک راه مناسب برای جدا کردن شرکت از سایر رقیبان است، پس این یک نیاز جدی برای شرکت های فعال در قم ترقی می گردد.

ما در نوپرداز به شما این اطمینان را می دهیم که طراحی سایت شرکتی مورد نظر شما را مطابق با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا پیاده سازی نماییم. برای سفارش طراحی سایت شرکتی قم می توانید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

طراحی سایت شرکتی شمال

بخش شمالی کشور ما همیشه در زمینه های مختلف از جمله توریستی و تفریحی فعالیت بالایی داشته است. از این رو شرکت های زیادی در این ناحیه تاسیس گردیده اند. ضرورت طراحی سایت شرکتی شمال کشور بسیار بالا بوده و سبب افزایش مشتریان خواهد شد.

ما در نوپرداز با ارائه خدمات مختلفی از قبیل طراحی سایت، سئو و طراحی اپلیکیشن این اطمینان را به شما می دهیم که بهترین نتایج را برای شرکت شما به ارمغان آوریم.

سایت شمال 

طراحی سایت شرکتی شهر مشهد

شهر مشهد همواره شامل مهم ترین مراکز تجاری و شرکت های بزرگی بوده است. شما می توانید با طراحی سایت شرکتی شهر مشهد تمایز خود با سایر رقیبان را آشکار کرده و از مشتریان بی شمار موجود در دنیای اینترنت برای پیشرفت کسب و کار خود استفاده نمایید. 

شرکت طراحی سایت نوپرداز با ارائه خدمات پیشرفته این امکان را به شما می دهد تا تمام خواسته های خود را در دنیای اینترنت به عمل مبدل نمایید.

بررسی امکانات مختلف سایت شرکتی

  • امکان مدیریت نمودن بخش وبلاگ سایت شرکتی
  • ویرایش، ایجاد و حذف خبر های سایت
  • امکان مدیریت منو ها
  • امکان ایجاد گالری و اسلایدر در سایت
  • امکان نمایش سایت در دستگاه های مختلف

هدف از طراحی سایت شرکتی حرفه ای چیست؟

هدف از طراحی سایت شرکتی دسترسی راحت تر مشتریان به خدمات شرکت شما و فروش حرفه ای در بازار است. شما می توانید با معرفی و نمایش درست محصولات و خدمات شرکت به بازدیدکنندگان آن ها را به مشتریان همیشگی خود تبدیل نمایید. شرکت طراحی سایت نوپرداز همواره آماده است تا شما را در دست یابی به این هدف مهم همراهی نماید.

هدف از طراحی وب سایت 

طراحی سایت شرکتی چند زبانه

شرکت های زیادی در ایران وجود دارند که با شرکت های موجود در دیگر کشور ها همکاری می کنند. قطعا طراحی سایت شرکتی چند زبانه سبب کاهش هزینه های مرتبط با طراحی چند سایت خواهد شد و گسترش کسب و کار شما در کشور های مختلف راحت تر خواهد بود. همچنین طراحی یک وب سایت چند زبانه از سردر گم شدن مشتریان شما جلوگیری خواهد نمود. 

برای کسب و اطلاعات بیشتر درباره طراحی سایت های چند زبانه و امکانات مختلف آن ها با ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط: نوپرداز

4 تکنیک جدید سئو وب سایت در سال 2018

همان گونه که بازاریابی و سئو در حال رشد و تکامل می باشند، چیز هایی مثل AMP و جستجو های صوتی به آینده ای خیلی دور مربوط نمی شوند و باید آن ها را در نظر گرفت. در ادامه درباره این 4 تکنیک جدید سئو وب سایت در سال 2018 صحبت خواهیم کرد.

تکنیک اول سئو | استفاده از AMP در وب سایت

احتمالا شما چیز هایی درباره AMP شنیده باشید. AMP ایستگاهی برای سرعت بخشدن به صفحات وب سایت ها در تلفن های همراه است. این تکنولوژی بزرگ از سال 2015 کار خود را شروع کرد. AMP یک پروژه منبع باز است که به سرعت صفحات تلفن همراه را بارگیری می کند. 

گوگل در پیامی در وبلاگ رسمی خود می گوید که AMP:

"هر بار که یک صفحه وب برای بارگذاری طول می کشد، آنها خوانندگان و فرصت برای کسب درآمد از طریق تبلیغات و یا اشتراک و غیره را از دست می دهند. (AMP) به طور چشمگیری سبب بهبود عملکرد وبسایت ها در موبایل می شود. ما صفحات وب را با محتوای غنی مانند ویدیو، انیمیشن و گرافیک برای کار در کنار تبلیغات هوشمند می خواهیم و بارها بارگذاری می کنیم. "

در حالی که این امر در سال 2015 ادامه داشت، در حال حاضر AMP یکی از معیار های مهم سئو محسوب می گردد. به این ترتیب گوگل در مورد ارائه یک تجربه کاربری مناسب است. به سایت هایی که آن را انجام می دهند، قطعا پاداش می دهد. این به این معنی است که صفحاتی که از AMP استفاده می کنند، احتمالا بالاترین رتبه را دارند.

اما این را باید بدانید که AMP علاوه بر مزایایی که دارد، دارای معایبی نیست هست.

ممکن است شما در پیاده سازی آن با اخطار هایی رو به رو شوید. همچنین استفاده از کد های آن سبب افزایش زمان بارگذاری سایت شما می گردد و ممکن است شما بعضی کد ها رو دوباره بنویسید.

با وجود این مشکلات، AMP به طور فزاینده ای برای عملکرد صفحات وب سایت مهم خواهد بود. توصیه می کنم از وبلاگتان شروع کنید و سپس AMP را به صفحات دیگر سایت اضافه کنید.

تکنیک دوم سئو | ضرورت افزایش سرعت وب سایت

این امر با AMP همراه است.

در مورد آن فکر کنید: کاربران در حال حاضر به طور متوسط 69٪ از زمان خود را صرف استفاده از گوشی های هوشمند می کنند. اما هنگامی که آنها از یک سایت بازدید می کنند، 47 درصد از بازدید کنندگان انتظار دارند که صفحه وب سایت مورد نظرشان در 2 ثانیه یا کمتر بارگیری شود و در غیر این صورت اگر زمان بارگذاری سایت بیشتر از 3 ثانیه شود، حدود 40 درصد از مردم وب سایت را ترک می کنند.

سرعت بارگذاری سایت یک معامله بزرگ است. همانطور که در بالا ذکر شد، گوگل مدت هاست که تجربه تلفن همراه را تحت فشار قرار داده است.

تا همین اواخر، سرعت صفحه فقط یک عامل رتبه بندی برای دسکتاپ ها بود. اما گوگل به تازگی اعلام کرد که از سال 2018 سرعت صفحه یک عامل رتبه بندی برای جستجوهای تلفن همراه است.

این به این معنی است که شرکت ها فقط چند ماه زمان دارند تا زمان بارگیری سایت خود را در گوشی های موبایل تغییر دهند. عوامل متعددی وجود دارد که می تواند بر زمان بارگذاری صفحات تأثیر بگذارد و خوشبختانه می توان آنها را ثابت کرد.

  • استفاده از یک سرور پر سرعت: رفع این مشکل آسان است و شرکت های زیادی وجود دارند که سرور های پر سرعتی را ارائه می دهند.
  • یک شبکه تحویل محتوا (CDN) داشته باشید: این امر بارگذاری محتوا شما را به میزان قابل توجهی سریع تر می کند.
  • ریدایرکت های سایت خود را محدود نمایید: ریدایرکت های بیش از حد می توانند تاثیر منفی بر سرعت صفحه سایت شما داشته باشند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که فقط از ریدایرکت های ضروری استفاده می کنید.
  • تصاویر وب سایت خود را بهینه سازی نمایید: این یک موضوع خیلی مهم است. تصاویر پر حجم = سرعت کم سایت. سعی نکنید عکس های بزرگ را به فضاهای کوچک برسانید. این یک اثر بسیار قابل توجه بر سرعت بارگذاری شما خواهد داشت. پس بهتر است زمان را بگیرید تا اطمینان حاصل شود که تمام تصاویر به درستی اندازه گیری و بهینه سازی شده اند.
  • اجتناب از بلاک کردن جاوا اسکریپت و CSS: گوگل به طور فعال اعلام کرده است که بلاک کردن جاوا اسکریپت و CSS می تواند به رتبه بندی سایت شما صدمه بزند؛ برای سرعت بخشیدن به کارها، اطمینان حاصل کنید که این فایل ها به اندازه کافی کوچک و بهینه هستند.
  • فشرده سازی را فعال کنید: هنگام ارسال آیتم ها از طریق مرورگر، آنها را در یک فایل زیپ فشرده کنید تا روند بسیار سریع تر انجام شود.
  • فعال کردن ذخیره سازی در مرورگر: زمانی که یک وبسایت “cached” شده است، به این معنی است که کاربر قبل از آن بازدید کرده است و به آن بازگشته است و بارگذاری صفحه بسیار سریعتر خواهد بود.
  • تعداد پلاگین هایی که در سایت شما وجود دارد را کاهش دهید: در حالی که استفاده از برخی پلاگین ها واقعا لازم است، سعی کنید تعداد پلاگین هایی که ضروری نیستند را پاک کنید.

تکنیک سئو سایت 

تکنیک سوم سئو | اجرای کمپین های خلاقانه که به اشتراک گذاشته می شوند

این موضوع همیشه باقی می ماند: محتوا پادشاهی است که به بازاریابی می آید.

هیچ بحثی وجود ندارد که وقتی محتوا با کیفیتی تولید می کنید، بیشتر و اشتراک داده می شود و پیوند دادن به آن ها نیز بیشتر می شود.

اما اگر واقعا میخواهید موفق باشید، باید عاقلانه مطالب خود را انتخاب کنید. با هجوم بردن به اطلاعات موجود در اینترنت، شرکت شما نیاز به یک استراتژی واضح و خلاقانه طراحی شده برای جلب توجه سریع دارد.

یکی از مهمترین ویژگی های محتوا عالی "ایجاد تعامل احساسی" است. شما باید نظر آنها را با چیزی غیرمنتظره ای جلب کنید و روی احساسات سرمایه گذاری کنید.

مورد دیگر: محتوای ویروسی.

هر چیزی پتانسیل ویروسی شدن را دارد. آنچه که یک محتوا ویروسی را جدا می کند این است که پیامی روشن در محتوا وجود داشته باشد.

این جا چندین تاکتیک وجود دارد که به محتوا شما کمک خواهد نمود:

  • محتوا باید موجب تحریک احساسات شود: شوخ طبعی در اینجا واقعا به کار می آید، اما محتوا نباید به طرز وحشیانه ای برای انتقال ویروسی باشد.
  • به دنبال روش های جدید برای ارائه محتوا سنتی باشید. به عنوان مثال، من به تازگی یک فیلم درباره آموزش سئو دیدم که اغلب مطالبی را که در کتاب ها مشاهده می کردم را از طریق فیلم انتقال داد. این واقعا غیر منتظره بود و در آن از خلاقیت و جذابیت زیادی استفاده شده بود.
  • چیز های ساده را شگفت آور کنید: مثلا یک کمپین با جذاب نشان دادن احساست ماجراجویانه برای تبلیغ یک نوشیدنی روی احساسات مخاطبان خود تاثیر می گذارد.

تکنیک چهارم سئو | بهینه سازی جستجو های صوتی

جستجوی صوتی آخرین روش در جستجوهای اینترنتی است و هیچ نشانه ای از نابود شدن آن وجود ندارد.

در حقیقت، 20 درصد از جستجوهای تلفن همراه در گوگل در حال حاضر از طریق صدا ساخته شده است و پیش بینی شده است که تا سال 2020 50 درصد از تمام جستجوها از طریق صدا صورت می گیرد.

در حقیقت، 20 درصد از جستجوهای تلفن همراه در گوگل در حال حاضر از طریق صدا انجام شده است و پیش بینی می شود که تا سال 2020 پنجاه درصد از تمام جستجوها از طریق صدا صورت می گیرد.

بنابراین اگر شما قبلا نتوانسته اید، اکنون زمان مناسب برای ایجاد نگاهی جدی به بهینه سازی صوتی است.

اولین گام در انجام آن این است که تفاوت جستجوی صوتی از جستجوی سنتی را درک کنید. یکی از بزرگترین روش هایی است که پرس و جو در آن طراحی شده است، چیست؟ با جستجوی صوتی، پرس و جوها اغلب در فرم پرسش مطرح می شوند و تمایل بیشتری به گفتگو وجود دارد.

برای اطمینان از این که استراتژی خود را برای تغییر ها تنظیم می کنید، مهم است که بدانید چه افرادی به دنبال یافتن لیستی از پرس و جوهای جستجوی صوتی و بهینه سازی آنها هستند.

به عنوان مثال، 22 درصد از جستجوهای صوتی برای محتوا و اطلاعات محلی صورت می گیرد. این به این معناست که کسب و کارهای محلی یا افرادی که در حال انجام جستجوی محلی هستند، باید به صفحه «Google My Business» توجه کنند، و باید به سئو های محلی خود توجه کنند.

یکی دیگر از عوامل مهم یک بهینه سازی صوتی موفق، توانایی صفحه شما برای رسیدن به رتبه و موقعیت مناسب در گوگل است. در این جا چند نکته مهم وجود دارد که باید به آن ها توجه نمایید:

  • پاسخ مستقیم به یک سوال در بالای صفحه داشته باشید. گوگل اغلب مطالب برجسته خود را مستقیما از منبع بیرون می کشد، بنابراین داشتن متن کوتاهی از پاسخ در بالای صفحه شما احتمال این رتبه شما را بهتر کند، افزایش می دهد.
  • در مورد ساختن محتوا خود به طور ویژه دقت داشته باشید. از فرم های Q&A و FAQs برای پاسخ دادن به یک سوال خاص استفاده کنید.
  • از محتوا بلند استفاده کنید. مطالعات اخیر نشان داده است که صفحات با محتوای طولانی (چند هزار کلمه) بیشتر احتمال رتبه بندی بهتری را دارند.
  • جستجو کلید واژه ها: همانطور که همیشه، جستجو کلمات کلیدی برای جستجوگرها و رتبه بندی بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که شما دقیقا نوع پرس و جوهایی را که هدف قرار می دهید را می دانید. نه تنها اصطلاح اولیه، بلکه شرایط مرتبط نیز هدف قرار می دهید.
  • یک لیست از تمام سوالات را ایجاد کنید که کاربران به طور بالقوه می توانند در مورد صفحه شما سوال کنند. پاسخ به هر سوال در یک قالب مختصر می تواند به عنوان یک قطعه برجسته در نظر گرفته شود.

تفاوت سئو با بازاریابی اینترنتی

بعضی از افراد اغلب از من می پرسند: "آیا سئو همان بازاریابی اینترنتی است؟"

ساده ترین پاسخی که می توانم بگویم این است که سئو یکی از ابزارهای موجود در آژانس بازاریابی اینترنتی شما است.

این بازاریابی اینترنتی نیست، اما می تواند بخشی از کمپین بازاریابی اینترنتی شما باشد که معمولا شامل موارد دیگری مانند ارتقاء رسانه های اجتماعی، استراتژی محتوا و غیره می شود.

با این تکنیک های سئو شروع کنید

سئو تغییرات خود را در طی سال های اخیر تجربه کرده است. این که همیشه وب سایت شما در رتبه های برتر باشد، کار آسانی نیست. تکنیک های سئو که در بالا ذکر شد شما را برای رقابت حفظ می کنند و شما را برای موفقیت در سال 2018 آماده می کنند.

برگرفته از سایت ignitevisibility


طراحی وب سایت وکلا | طراحی سایت حقوقی | طراحی سایت وکالت تهران

طراحی وب سایت یکی از بهترین روش های معرفی وکلا و راهی برای شناختن بهتر آن ها می باشد. همچنین از این طریق می توانند اطلاعات حقوقی مربوط به وکالت را از طرق سایت در دسترس عموم مردم یا مخاطبان خود قرار دهند. شما باید کسب و کار خود را به خوبی مردم معرفی نمایید که انجام این کار با استفاده از یک سایت صورت خواهد گرفت.

علاوه بر این که باید سایت وکالت به صورت حرفه ای و کاربرپسند باشد، بایستی طراحی سایت به صورت کاملا واکنش گرا باشد تا کاربران بتوانند به راحتی و از طریق هر دستگاهی (موبایل، تبلت و...) صفحات وب سایت شما را به آسانی پیشمایش نمایند.

سایت وکالت و حقوقی 

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در طراحی سایت حقوقی سئو و بهینه سازی آن است که جهت افزایش مخاطب شما بایستی به صورت جدی روی آن کار شود. موفقیت وب سایت اینترنتی شما شما در گرو همین عوامل خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

طراحی وب سایت وکلا

 وکلا می توانند بسیاری از فعالیت های خود را از طریق طراحی سایت وکلا از دنیای فیزیکی به دنیای مجازی انتقال دهند. پاسخ گویی به سوالات حقوقی و انجام مشاوره از جمله خدمات مهمی است که از این طریق امکان پذیر خواهند بود. قطعا در صورتی که بسیاری از فعالیت های وکیل به صورت اینترنتی انجام شود، او می تواند با دقت و سرعت بیشتری نسبت به وظایف خود عمل کند.

امکانات طراحی سایت وکلا

  • ایجاد قسمتی برای معرفی و سابقه کاری وکیل
  • ایجاد پنل کاربری با امکانات مختلف و اختصاصی
  • ایجاد بخش وبلاگ و خبر ها
  • طراحی درگاه پرداخت آنلاین
  • طراحی صفحه درباره ما و تماس با ما
  • ایجاد امکانات اختصاصی مورد نیاز شما

طراحی سایت وکالت در تهران

بسیاری از افراد ساکن در شهر تهران ترجیح می دهند به جای مراجعه به مراکز حقوقی و وکیل ها سوالات خود را از طریق وب و بخش پشتیبانی سایت ها بپرسند و به همین جهت موفقیت کسب و کار ها در شهر تهران وابسته به بهینه سازی سایت ها در این شهر خواهد بود. ایجاد یک وب سایت مناسب در واقع می تواند یک بستر عالی برای فعالیت وکیل ها در دنیای مجازی باشد.

پس طراحی سایت وکالت در تهران یکی از بهترین روش های معرفی شما به بازدید کنندگان بوده و سبب افزایش اعتبار و اطمینان مردم به شما خواهد شد. طراحی اختصاصی قالب گرافیکی سایت و توجه به مباحث طراحی سایت حرفه ای از موارد مهمی است که باید آن ها را در نظر گرفت. از این رو شرکت نوپرداز با استفاده از تیمی هماهنگ و مجرب آماده ارائه خدمات در این زمینه به مشتریان گرامی می باشد.

طراحی سایت حقوقی

 معمولا افراد مدت زمان زیادی را در فضای مجازی صرف یافتن پاسخ به سوالات حقوقی خود می کنند و گاهی دچار سردرگمی نیز می شوند. به همین جهت طراحی سایت حقوقی از اهمیت زیادی برخوردار است. علاوه بر امکانات و مزایای سایت حقوقی شما می توانید با ایجاد یک بخش وبلاگ بازدیدکنندگان بیشتری را به سمت سایت خود جذب نمایید.

استفاده از مطالب با کیفیت و جذاب از جمله مهم ترین فاکتور هایی است که باید به آن ها توجه شود. همچنین توجه به مباحث رابطه کاربری و تجربه کاربری دیگر عاملی است که از گیج شدن مخاطبان سایت شما جلوگیری خواهد کرد. در ادامه به بررسی امکانات مختلف سایت های حقوقی می پردازیم.

ویژگی های طراحی سایت حقوقی

  • طراحی بخش خبر ها و وبلاگ سایت
  • امکان ایجاد درگاه بانکی برای پرداخت های آنلاین
  • امکان دانلود فایل های حقوقی
  • استفاده از یک پنل حرفه ای و آسان
  • طراحی کلیه امکانات اختصاصی 
  • طراحی صفحه تماس با ما