طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

آموزش و دریافت سفارش پروژه طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل
طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

آموزش و دریافت سفارش پروژه طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل

بررسی مزایا و استراتژی های طراحی مجدد وب سایت

اگر شما نمی دانید که طراحی مجدد وب سایت خود را چگونه انجام دهید در این مقاله با بررسی مزیت های آن اطلاعات مهمی را به دست خواهید آورد. در طول 20 سال گذشته، صدها وب سایت برای کسب و کارهایی با نیازهای متنوع از صنایع مختلف طراحی شده است. ما بر اساس تجربه و اطلاعات خود نکات و استراتژی هایی را خواهیم گفت تا پاسخ شما به سوالات طراحی سایت مجدد ارائه شود.

وب سایت شما بخشی مهمی از کسب و کار شما را در اختیار خود دارد، بنابراین طراحی مجدد آن امری ضروری است. کاربران و مشتریان شما هر روز با وب سایت های پیشرفته، مدرن و بصری ارتباط برقرار می کنند. اگر وب سایت شما مدرن نیست، ممکن است به کاربر نشان دهد که شرکت شما منسوخ شده است. شما نمی خواهید کسب و کار شما سبب موفقیت وب سایتتان شود بلکه هدف اصلی شما بالا بردن کسب و کار خود توسط وب سایت می باشد.

درباره هزینه های مربوط به طراحی مجدد وب سایت نگران نباشید، این یک فرصت مناسب برای تبدیل وب سایت شما به یک ابزار تجاری قدرتمند است که بهتر است از آن استفاده نمایید.

در این جا برخی از مزایای طراحی مجدد سایت را قرار داده ایم:

  • شما می توانید لوگو و نام تجاری خود را آپدیت کنید. نام تجاری خود را با پیدا کردن راه های بهتر درباره ادغام رنگ ها، آرم و انتقال پیام ها اصلاح کنید.
  • شما می توانید طراحی وب سایت خود را آپدیت کنید. تغییر طرح قدیمی، و جایگزین کردن آن با گرافیک بهتر.
  • قابلیت استفاده از وب سایت می تواند بهبود یابد. شاید وب سایت شما در طول سال ها کاربر پسندی کمی داشته باشد. این اغلب در طول زمان اتفاق می افتد به این دلیل که شرکت ها به طور مداوم محتوای خود را به درستی سازماندهی نمی کنند. این یک فرصت عالی برای بهینه سازی محتوای و ویژگی های وب سایت شما است.
  • شما می توانید وب سایت با توجه به محصولات و خدمات جدید ترمیم کنید.
  • تکنولوژی جدید می تواند یکپارچه شود تا وب سایت شما برای بازدیدکنندگان مفیدتر باشد. همچنین می توانید از ابزار های مختلف مانند سرویس های مختلف تلفن های همراه استفاده کنید.

همه این ها دلایل خوبی برای طراحی مجدد وب سایت شما خواهند بود و خروجی این کار به افزایش مشتری، افزایش فروش و افزایش بازدید کنندگان منجر خواهد شد.

طراحی وب سایت 

بررسی مثال هایی برای طراحی مجدد سایت

ما در زمینه طراحی مجدد سایت و طراحی استراتژی های مختلف با مشتریان و سازمان های مختلف کار کرده ایم و در ادامه چند مثال را در این مورد قرار داده ایم.

مثال اول: وب سایت ما خیلی قدیمی است و کاربردی ندارد

صاحب این وب سایت 8 سال پیش این سایت را طراحی کرده بود و هنوز هم سایت بدون تغییر باقی مانده بود. کسب و کار رشد کرده بود، لیست مشتریان آنها به طور قابل توجهی بیشتر شده بود، کارمندان دو برابر شده اند و به محل جدید و بزرگتر منتقل شدند. اما او از پرداخت هزینه برای طراحی مجدد وب سایت خود می ترسید. 

در نهایت وی موافقت خود را برای طراحی مجدد وب سایت اعلام کرد و یکی از کارمندان شرکت برای پیگیری کار ها و هماهنگی با ما تماس گرفت. این پروژه به صورت کاملا مدرن بازسازی شد و توانست به عنوان یکی از رقیبان اصلی در صنعت خود شناخته شود و کارکنان آن دیگر از ارسال لینک وب سایت برای مشتریان خجالت زده نبودند.

مثال دوم: طراحی سایت ما ارزان بوده است و اکنون برای تعمیر آن به کمک نیاز داریم.

یک کسب و کار استارت آپی وب سایت خود را با هزینه ای کم طراحی کرده بود. این وب سایت بیشتر برای نمایش محتوا مورد نظر مشتریان ایجاد شده بود ولی نام تجاری شرکت را به خوبی منعکس نمی کرد. رئیس شرکت نگران از دست دادن مشتریان بالقوه خود بود و ممکن بود اعتبار کسب و کار خود را از دست بدهد.

ما یک بررسی از وب سایت انجام دادیم و یک لیست اولویت بازنویسی ایجاد کردیم تا برای اولین بار مقابله با مسائل بیشترین آسیب را به وجود آورد. برخی از بالاترین اولویت ها عبارت بودند از:

قرار بود وب سایت به خوبی در تلفن های همراه نمایش داده شود اما نمایش آن تلفن های همراه وحشتناک بود. تصاویر و بنر های سایت هیچ ربطی به نام تجاری شرکت نداشتند و بلوک های متن بسیار نامناسب بود که سبب کاهش خوانایی مطالب وب سایت می شد. خوشبختانه، ما توانستیم وضعیت وبسایت را بهبود دهیم و هزینه های خود را با استفاده از فهرست اولویت بندی کنترل کنیم.

نتیجه طراحی مجدد وب سایت چیست؟

همانطور که در مثال های بالا دیدید دلایل زیادی برای طراحی مجدد وب سایت وجود دارند. شما باید بررسی کنید که آیا طراحی مجدد وب سایت مشکلات مربوط به کسب و کار شما را حل خواهد کرد و نتایج بهتری را خواهد داشت یا خیر! با وجود این مزایا، طراحی مجدد وب سایت باید به صورت استراتژیک انجام شود و با در نظر گرفتن عوامل مختلفی از جمله اهداف کسب و کار، فن آوری، چشم انداز رقابتی و استراتژی بازاریابی انجام شود. نحوه سازماندهی محتوا در طراحی مجدد سایت شما اهمیت زیادی دارد و باید متناسب با اصول و قوانین درست انجام گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پروژه های طراحی وب سایت و یافتن راه حل های مناسب می توانید با ما در تماس باشید. ما منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این بخش هستیم.

تجربه کاربری در طراحی سایت چیست؟

بحث ux یا تجربه کاربری یک اصل خیلی مهمی می باشد که کاربرد بسیار زیادی در طراحی وب سایت ها دارد.
تعریفی که در مورد تجربه کاربری می توان به صورت کلی بیان کرد این چنین می باشد:رعایت اصول در بخش های مختلف طراحی باعث می شود که کاربران به راحتی از این بخش استفاده کنند.
وقتی کاربران بخواهند از سایت ها بازدید کنند طبیعتا در یک نگاه اول ظاهر سایت که به نظرشان جالب باشد یازدید می کنند که به محتویات توجه می کنند پس در این مرحله تجربه کاربری هست که به موفقیت کمک زیادی می کند.
وقتی محتویات سایت را با رعایت قوانین رابط کاربری ایجاد کنیم باعث می شود که محصولات و مطالب در سایت خیلی زیبا نمایش داده شود و کاربران را جلب سایت کند.
راه اندازی کسب و کار موفق طراحی وب سایت

تفاوت رابط کاربری و تجربه کاربری

تجربه کاربری:وقتی یک طرح را میخواهیم شروع کنیم باید به موضوع دقت کنیم و بر اساس موضوع شروع به کار کنیم در این مورد گرافیست ها با وجود ترفند های زیادی طراحی را شروع می کنند به صورتی که طرحی که ارائه می شود مورد توجه کاربران قرار می گیرد یا نه؟

رابط کاربری

در این زمینه با استفاده از کدنویسی صورت می گیرد که باید طرحی را داشته باشیم تا بتوانیم کدنویسی را آغاز کنیم و بر روی وب سایت ها بتوانیم پیاده سازی کنیم،برنامه نویسی هایی که در این زمینه صورت میگیرد ابتدایی ترین آن ها که خیلی مهم هست اچ تی ام ال و سی اس اس می باشد البته اگر بخواهیم یک قالب خوب و حرفه ای طراحی کنیم باید از کدنویسی های پیشرفته که جاوااسکریپت و کتابخانه های جاوااسکریپت می باشد استفاده کنیم.
بعد از طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری یک اصل مهمی که باید توجه زیادی کرد ریسپانسیو بودن هست که باید توجه کرد برای ریسپانسیو کردن قالب ها در گذشته با اچ تی ام ال و سی اس اس این کار را انجام می دادند ولی بوت استرپ کار را در این مورد خیلی راحت کرده هست در ضمن در کد نوبسی یوت استرپ هم باید اچ تی ام ال و سی اس اس را بلد باشیم تا بتوانیم با کمک این سه مورد یک سایت ریسپانسیو خوبی ارائه بدهیم.
یا رعایت کردن رابط کاربری و تجربه کاربری و بوت استرپ می توان یک قالب بسیار زیبایی را ایجاد کرد.
برگرفته از طراحی سایت نوپرداز

برای جلوگیری از شکست فروشگاه های اینترنتی چه کار کنیم؟

طراحی فروشگاه اینترنتی می تواند فرصت فوق العاده ای را برای افزایش درآمد شما ایجاد نماید. شروع یک کسب و کار اینترنتی می تواند سریع، آسان و تقریبا ارزان باشد. اما این را باید در نظر داشت که میانگین درصد شکست فروشگاه های اینترنتی 80 درصد می باشد که برخی تا 97 درصد هم تخمین زده اند. طراحی یک فروشگاه اینترنتی کار آسانی است اما با این میزان درصد شکست بالا می توان گفت که به موفقیت رسیدن در آن کار راحتی نیست.

اگر شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید یا قصد دارید آن را ایجاد کنید در این جا نکته های مهمی را برای موفقیت و کاهش خطر های شکست کسب و کار اینترنتی شما قرار داده ایم.

تصاویر و توضیحات نامطلوب محصولات

هنگام خرید به صورت اینترنتی، اغلب مشتریان قادر به لمس فیزیکی محصولات و بررسی آن ها نیستند. به همین جهت آن ها به تصاویر و توضیحاتی که فروشگاه شما ارائه داده است توجه می کنند. اگر تصاویر و توضیحات محصولات شما نامطلوب است، به احتمال زیاد مشتریان بسیاری را از دست خواهید داد. 

همیشه تصاویری را ارائه دهید که محصولات شما را از جهات مختلف نمایش می دهند و از کیفیت کافی برخوردار هستند. همچنین اطمینان حاصل کنید که توضیحاتی که از محصول خود ارائه می دهید منحصر به فرد می باشد. همیشه بر روی قیمت تکیه نکنید و سعی کنید با استفاده از تصاویر و توضیحات مناسب نظر مخاطبان خود را جلب نمایید.

حذف اطلاعات تماس فروشگاه اینترنتی

شاید از نظر شما این مسئله کوچکی به نظر بیاید اما عدم دسترسی مشتریان به اطلاعات تماس با فروشگاه اینترنتی مانع اصلی اعتماد آن ها به فروشگاه شما خواهد بود. قبل از انجام خرید آن ها به دنبال کسب این اطلاعات هستند زیرا آن ها گمان می کنند اگر بتوانند با شما تماس بگیرند، می توانند خرید خود را انجام دهند.

اگر شما از نمایش دادن اطلاعات تماس و موقعیت مکانی فروشگاه اینترنتی خودداری کنید، زمانی زیادی را باید برای کسب اعتماد مشتریان خود کنار بگذارید. 

پرداخت های پیچیده

آمازون شرکت پیشگام در انجام پردازش های ساده و آسان است و روند کاری آن ها انقلابی در فروشگاه های اینترنتی به وجود آورد. استفاده از یک روند پرداخت پیچیده و گیج کننده سبب می شود که آن ها قبل از تمام شدن فرآیند خرید فروشگاه شما را ترک کنند. 

ثبت نام برای پرداخت هزینه ها لازم نیست و اجازه دهید مشتری فرآیند خرید خود را تکمیل کند و اطلاعات خود را وارد کند. پس از تکمیل فرآیند خرید آن ها مجددا باز خواهند گشت. 

هزینه های پنهان فروشگاه اینترنتی

این مورد یکی از بزرگ ترین اشتباهات است. هزینه های حمل و نقل باید در ابتدا و هنگام انتخاب حصول نمایش داده شود. پنهان کردن آن می تواند سبب خشم همیشگی مشتریان شما شود. بهتر است این اطلاعات را به طور دقیق به آن ها ارائه دهید. این کار از نظر فنی بسیار آسان است و هیچ دلیل برای خودداری از انجام ان وجود ندارد.

استفاده از صفحه نمایش واکنش گرا

امروزه جامعه ما با سرعت بیشتری به سمت استفاده از تلفن های همراه پیش می رود. این موضوع درباره فروشگاه های اینترنتی اهمیت چند برابری ایجاد می کند. اگر فروشگاه اینترنتی شما به درستی برای نمایش در دستگاه های مختلف طراحی نشده باشد، تجربه کاربری بسیار سختی برای مخاطبان تلفن همراه ارائه خواهد شد. پس اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما واکنش گرا طراحی شده است.

مشتریان فروشگاه نمی دانند چه کار بکنند

شما در فروشگاه اینترنتی خود باید مشخص کنید که چه کاری را باید مشتریان در فروشگاه شما انجام دهند. موفق ترین وب سایت های فروشگاهی مشخص می کنند که مشتریان دقیقا باید چه کاری را انجام دهند. هرگز مشتری را برای انتخاب گام بعدی رها نکنید. گام به گام آن ها را راهنمایی کنید و از عملکرد درست آن ها در وب سایت خود اطمینان حاصل کنید.

بازاریابی آنلاین

شما ممکن است یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای داشته باشید که خدمات مناسبی را به مشتریان ارائه می هد. اما بدون ترافیک هدفمند شما نمیتوانید به نقاط مورد نظر خود برسید و یا شاید به اندازه کافی فروش نداشته باشید تا کسب و کار را حفظ کنید.

ایجاد شبکه های اجتماعی سبب افزایش ورودی های ارگانیک به وب سایت شما شده و تاثیر مثبتی در سئو وب سایت شما خواهد داشت.

طراحی فروشگاه اینترنتی  

مشتریان خود را به کار نمی گیرید

سعی کنید مشتریان موثر و بالقوه فروشگاه اینترنتی خود را به کار بگرید. از طریق شبکه های اجتماعی از آن ها برای معرفی محصولات و خدمات خود استفاده کنید. مشتریان بالقوه شما از با ارزش ترین سرمایه های کسب و کار شما هستند، پس آن ها را نادیده نگیرید.

مخاطبان اشتباه را هدف قرار می دهید

شما ممکن است هزینه های زیادی را برای بازاریابی اینترنتی و مدیریت شبکه های اجتماعی خود داشته باشید. با این حال اگر نتوانید مخاطبان خود را درست هدف قرار دهید، همه این کار ها بی فایده خواهد بود. برای انتخاب یک رویکرد مناسب نیاز به تحقیقات است. علاوه بر این بررسی و تست دائمی نیز نیاز است تا مشخص شود شما از بودجه خود به درستی استفاده می کنید.

قیمت گذاری غلط

قیمت گذاری یک فاکتور مهم در همه فروشگاه های اینترنتی به حساب می آید. با استفاده از فروشگاه های اینترنتی مردم می توانند قیمت های خود را در عرض چند ثانیه مقایسه کنند به جای آن ها به سراغ فروشگاه های فیزیکی بروند. اگر قیمت های شما خیلی پایین باشد مشتریان به کیفیت محصولات شما شک خواهند کرد و اگر قیمت های شما خیلی بالا باشد آن ها فکر می کنند که می خواهید سرشان را کلاه بگذارید.

قیمت گذاری فروشگاه 

صبر داشته باشید

یک فروشگاه اینترنتی برای رشد نیازمند زمان و صبر است. بسیاری از صاحبان کسب و کار های اینترنتی انتظار دارند وب سایتشان سریعا به فروش برسد. اما این طور نیست و ممکن است حتی ماه ها طول بکشد تا شما به یک درآمد کمی دست پیدا کنید.

صبر در فروشگاه اینترنتی 

گسترش سریع کسب و کار

 یک فروشگاه کوچک لوازم ورزشی را در نظر بگرید. یکی از استراتژی هایی که می تواند سبب شکست این فروشگاه شود این است که تصمیم بگیرد یکباره به بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی در کشور تبدیل شود. این فروشگاه به احتمال زیاد در مدت زمان کوتاهی نابود خواهد شد.

شما باید از نقاط کوچک شروع کنید، صبر داشته باشید و به تریج فضای کسب و کار اینترنتی خود را گسترش دهید.

مدیریت مالی نادرست

مدیریت مالی نادرست می تواند به سرعت به نابودی فروشگاه اینترنتی شما منجر شود. یک مثال در این زمینه شرکت Ecomom بود که در سال 2007 تاسیس شد و تا سال 2013 ورشکسته شد. این شرکت توانست 1 میلیون دلار بودجه کسب کند. متاسفانه، این شرکت دارای یک حسابدار نبود. در حالی که تراکنش های مالی به گونه ای بود که شرکت واقعا پول را از دست داد. 

درسی که از این شرکت می توانیم بگریم این است که از تخصص های مدیریت مالی و حسابداری بهره بگرید، در غیر این صورت کار ها به درستی پیش نخواهند رفت.

طراحی بد فروشگاه اینترنتی

حتی بهترین کسب و کار ها هم نمی توانند بر یک فروشگاه اینترنتی که بد طراحی شده است غلبه کند. یک سایت فروشگاهی حرفه ای باید بتواند امینت کاربران را حفظ کرده، کاربردی باشد، جستجوی مناسبی داشته باشد، واکنش گرا بوده و بارگذاری آن سریع باشد. وجود هر مشکلی در این موارد قابل قبول نیست. 

 

طراحی فروشگاه اینترنتی یک راه عالی برای راه اندازی یک کسب و کار با کمترین هزینه ها است. با این حال اشتباهات ساده و در عین حال کشنده ای وجود دارد که نادیده گرفتن آن ها سبب نابودی کسب و کار شما خواهد شد. امیدوارم که به نکات بالا توجه کافی را داشته باشید و در راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود موفق شوید. 

منتظر شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات شما در بخش نظرات درباره این موضوع داغ هستم.

مطالب مرتبط: طراحی فروشگاه اینترنتی

نکات مهم طراحی وب سایت شرکتی

طراحی وب سایت بخصوص اگر نوپا باشد، یک تعهد بزرگ است. همچنین این یکی از بزرگترین حرکت های بازاریابی و جذب مخاطب است که یک شرکت می‎تواند انجام دهد. اینکه در حال حاضر شما یک وب سایت دارید و نیاز دارید آن را زیبا نگه دارید، و یا اینکه به دنبال طراحی یک وب سایت جدید هستید، روشی که به کار می‎گیرید نمی‎تواند به اندازه کافی جدی گرفته شود .

طراحی وب سایت

وب سایت شما هسته حضور آنلاین برند شما در فضای مجازی است. هر مشتری بالقوه که با شرکت شما تماس می‎گیرد، در نهایت به وب سایت شما خواهد رسید. مهم نیست اگر شخصی درباره نام تجاری شما از دوستی شنیده باشد، با یک نماینده شما ملاقات کرده باشد و یا کسب و کار شما را در شبکه‎های اجتماعی دیده باشد، آن‎ها برای اینکه بیشتر راجع به شما بدانند وب سایت شما را بررسی خواهند کرد و در عرض چند دقیقه پس از ورود به وب سایت شما،ناگهان تصمیم می‎گیرند که بر اساس مصلحت خود و آنچه که دستگیرشان شده، با شما وارد تجارت شوند – یا نشوند.

بزرگترین اشتباهات طراحی سایت شرکتی

متاسفانه گاهی اوقات شرکت‎ها وب سایت خود را با بی دقتی طراحی می‎کنند، یا به افرادی میسپارند که این کاره نیستند! که آن‎ها را به سمت اشتباهات زیادی هدایت می‎کنند و همچنین با مشکلات فنی زیادی رو به رو می شوند.

در این‎ نوشته به ۹ مورد از رایج ترین اشتباهاتی که در هنگام طراحی وب سایت خود باید از آن‎ها دوری کنید را آماده کرده‎ایم که تقدیم شما می کنیم.

۱ – استفاده بیش از حد از تصاویر و کاهش کاربردپذیری سایت

اغلب اوقات می‎بینیم شرکت‎ها  وب سایت‎هایی را راه اندازی می‎کنند که به صورت واضح برای تاکید بر احساس و نگاه طراحی شده‎اند، در حالیکه نیاز به یک ساختار مفید بصری و همه جانبه را نادیده می‎گیرند و برای ارائه فعالیت شرکت صرفا بهینه شده است.

وب سایت شما باید زیبا به نظر بیاید و به صورت مفهومی اینکه برند تجاری شما راجع به چه چیزی می‎باشد را منتقل کند و همچنین باید به آسانی در دسترس باشد. اگر بازدیدکنندگان نتوانند آنچه که به دنبال آن هستند را به راحتی و به سرعت پیدا کنند، مطمئنا سایت را می بندند و به جای دیگری مراجعه می کنند.

درباره سلسله مراتب محتوا، ناوبری (منوها و نویگیشن)، جزییات منو و ابزارک هایی که برای طراحی یک وب سایت نیاز دارید که بازدیدکنندگان را به کلیک کردن دعوت و تشویق کند فکر کنید و یا با آرنیکاوب مشاوره کنید.

۲ – نادیده گرفتن اعتمادسازی به برند توسط خودتان

 شما  بیش از هر کس دیگری برای هدفمند بودن طرح خود به آن نزدیک هستید. از فلوچارت(Flowchart) گرفته تا وایرفرمینگ (Wireframing) ،طراحی فلت و نمونه نمایشی قابل کلیک. در هر مرحله از فرآیند از دیدگاه‎های دیگران که در متن کار نیستند حتما استفاده کنید.

بهترین قضاوتها برای تجربه کاربری وب سایت شما، مشتریان شما هستند.

حتی اگر یک تیم دورکاری برای ساخت وب سایت دارید، این مهم است که نظر کارشناسان طراحی و بازاریابی را که با پروژه آشنا نیستند را دریافت کنید. خیلی کم پیش آید که این افراد تسلیم نظرات یک نفر شوند.

باید با افراد غیر متخصص مشورت کنید. کسانی که هیچ چیز درباره تئوری تجربه کاربری یا طراحی رابط کاربری یا اصول طراحی سایت نمی‎دانند واقعا می‎توانند بگویند طراحی‎های شما باید چگونه باشد تا بتوانند با آن تعامل برقرار کنند. بهترین قضاوتها برای تجربه کاربری وب سایت شما، مشتریان شما هستند. از پرسیدن نظرات آن‎ها غافل نشوید.

۳ – اولویت با طراحی است

طرح جدید و هیجان انگیز، احساسات زیادی را به وجود می‎آورد اما این راه درستی نیست. در ابتدای این پروسه برای طراحی عجله نکنید .

با بررسی طراحی وب سایت فعلی خود شروع کنید و تمامی فعالیت‎های آنلاین شرکت خود را برای اشاره کردن به اهداف آن‎ها، استراتژی‎ها، تاکیدات UI و سایر موارد بررسی کنید . از ساختن ، آزمودن و کامل کردن ارزش کار خود خاطر جمع شوید ، چراکه این مفهوم باید هر گونه تصمیم گیری شما در طراحی جدید را پیش ببرد. با فراهم کردن محتوی و جمع آوری تصاویر و ویدئو برای سایت شروع کنید . سپس یک طرح کلی برای برنامه بازاریابی بین المللی خود تهیه کنید و وب سایت خود را بر اساس آن طرح بنا کنید .

مهم نیست که چه مقدار برای طرح گرافیکی سایت خود سرمایه گذاری می‎کنید، اگر مطالب شما ناقص یا بی ارزش باشد ، طراحی شما در واقع ناقص است. تجربه کاربری شما صدمه خواهد دید و مشتریان خود را از دست خواهید داد. قرار دادن مبحث طراحی قبل از محتوای سایت، یکی از ۱۰ علتی است که طراحی مجدد وب سایت شما کمکی به شما نخواهد کرد .

۴- اختیار دادن به خلاقیت طراحان

مطمئن باشید که استراتژی کسب و کار شما روی طراحی پروژه تاثیر نمی‎گذارد . مطمئن باشید که تیم اجرایی شما برای خلق یک محصول الهام بخش آزادی عمل دارد. بعد از همه این‎ها، واکنش احساسی بازدیدکنندگان سایت شماست که به احتمال زیاد آن‎ها را به مشتریان همیشگی سایت شما تبدیل خواهد کرد.

مدیران باید در تعیین ساختار، پیام‎ها ، اهداف و دیگر الزامات سایت درگیر باشند. وقتی به مرحله طراحی می‎رسد، باید آن‎را به دست کارشناسان کاربلد طراحی رابط کاربری با خلاقیت بسپارند.

کمک به طراحان (مثلا!) و اظهار نظرهای زیادی و بیش از حد و دخالت در پروسه طراحی وب سایت، می‎تواند وسوسه برانگیز باشد. اما اکثر اوقات، این کار باعث به وجود آمدن یک وب سایت‎ غیر حرفه‎ای می‎شود. اگر حرفه طراحی را دوست ندارید، طراحان جدیدی را استخدام کنید – فقط در فرآیند طراحی، خود را دخالت ندهید .

۵- نادیده گرفتن مشتریان

متاسفانه تجربه نشان میدهد که نظر مشتریان در طراحی مجدد وب سایت، بیش از هر چیزی نادیده گرفته می شود.

شما وب سایت جدید خود را برای مشتریان ایده‎آل خود می‎خواهید. افرادی که قادر به ارزیابی موفقیت‎های وب سایت جدید شما هستند مشتریانی هستند که از آن استفاده می‎کنند. این‎ها افرادی هستند که کمک های زیادی در این زمینه از دستشان برمی آید و شما دوست دارید که آن‎ها را درگیر سایت خود کنید.

برای اینکه مطمئن شوید طراحی جدید سایت شما بازدیدکنندگان فعلی شما را افزایش می‎دهد، از مشتریانی که با آن‎ها روابط محکمی دارید سوال کنید که در وب سایت فعلی شما چه چیز را دوست دارند و چه چیز را دوست ندارند. برای بهبود سایت خود، از آن‎ها بخواهید نظراتشان را برای شما بفرستند که چه چیزی باعث می‎شود به یک سایت سر بزنند و بیشتر در آن‎جا بمانند.

۶- تلاش غیر صمیمی

چه تعداد وب سایت را در طول روز می‎بینید که تاثیر بسیار کمی بر تصمیم گیری و انتخاب شما می‎گذارند ؟ شما یکی از آن‎ها نباشید.

برای علاقه‎مند کردن مردم به آن‎چه که ارائه می‎دهید، بازدید از سایت شما باید یک تجربه قابل توجه و به یادماندنی را رقم بزند.

شما تنها چند ثانیه فرصت دارید تا حس کنجکاوی مردم را نسبت به ارزش نام تجاری و حرفه خود تحریک کنید. مطمئن شوید که بازدید از سایت شما یک تجربه عالی برای به خاطر سپردن وصحبت کردن در باره آن باشد . اگر موفق شوید، شرکت و برند شما نادیده گرفته نخواهد شد.

۷- شروع خیلی دیر

تصور نکنید روند برنامه ریزی، طراحی و ساخت وب سایت جدید شما به طور موثر در یک یا دو هفته امکان پذیر است. وقتی که شما نیروی انسانی لازم را جمع می‎کنید، ممکن است به نظر بیاید می‎توانید آن را در عرض چند هفته به پایان برسانید . اما این نوع از پروژه‎ها به ندرت با فعالیت‎های مستمر در طول مدتی حدود ۲-۳ ماه به پایان می‎رسند.

۸ – تا جایی که می‎توانید پروژه طراحی سایت را زود شروع کنید

حتی طراحی وب سایت ساده با تعداد انگشت شماری از صفحات استاتیک می‎تواند چند ماه طول بکشد. وب سایت‎های پیچیده به طور قابل توجهی زمان نیاز دارد.

ممکن است در فاز تحقیق و استراتژی بیش از آنچه پیش بینی کرده‎اید، زمان نیاز داشته باشید. اگر شما یک مهلت خوب مانند فصل تعطیلات یا یک برنامه بازاریابی مشخص داشته باشید، مطمئن باشید برای ساخت وب سایت خود از فکر اولیه تا راه‎اندازی آن، زمان زیادی را صرفه جویی خواهید کرد .

۹ – یک هدف جدید برای خود در نظر بگیرید

یک وب سایت جدید چیزی بیش از قسمتی از بازاریابی است. اگر به خوبی انجام شود می‎تواند به شرکت زندگی دوباره‎ای ببخشد، آگاهی از نام تجاری را بهبود بخشد و منجر به فروش بیشتری شود. برای اینکه این اتفاق بیفتد، وب سایت شما باید به خوبی طرح ریزی و اجرا شود .

نشستن و طراحی سایت شخصی ممکن است ایده خوبی باشد، اما به احتمال زیاد منجر به هدر رفتن تلاش و سرمایه خواهد شد ، و این احساس را به وجود می‎آورد که وب سایت و بازاریابی آنلاین شما تنها برای شرکت شما کار نمی‎کند.

طراحی وب سایت چگونه سبب افزایش مشتریان کسب و کار ها می شود؟

اگر شما می خواهید برای شروع  کسب و کار آنلاین خود آماده شوید، بایستی به دنبال اطلاعات زیادی در زمینه طراحی وب سایت بوده باشید. شما می خواهید طراحی وب سایت شما طوری باشد که بیشترین توجه مشتریان را به خود جلب نماید. این در حالی است که افراد زیادی هستند که در این زمینه دانش کافی را ندارند و مجموعه خود را شرکت طراحی سایت می دانند. شما باید قبل از انتخاب یک شرکت طراحی سایت به نکات مهمی توجه داشته باشید و اطلاعات زیادی را گرد آوری کنید.

اول از همه باید بدانید که از وب سایت خود چه می خواهید؟ هدف شما فقط طراحی یک لوگو است یا قصد دارید کل وب سایتتان را طراحی کنید. ممکن است از یک شرکتطراحی سایت بخواهید که وب سایت شما را به طور منظم به روز رسانی کند یا طراحی آن را تغییر دهد. 

قبل از مذاکره کردن با یک شرکت طراحی وب سایت شما باید بودجه برنامه ریزی شده ای را مشخص کنید. شما ممکن است یک طراح سایتی را پیدا کنید که پول کمتری می گیرد اما ممکن است نتیجه کار برای شما مطلوب نباشد. همیشه نمونه کار های خود را بررسی کنید، از مشتریان نظرات را دریافت کنید و برخی از طرح های خود را بازبینی کنید. شما باید یک طراح وب سایتی را پیدا کنید که بتواند متناسب با بودجه در نظر گرفته شده توسط شما وب سایت مورد نظرتان را طراحی کند.

طراحی سایت کسب و کار 

آیا شما از یک جدول زمانی مشخصی استفاده می کنید یا نه؟ برخی از شرکت های طراحی وب سایت پروژه های خود را از ماه ها قبل رزرو می کنند و اگر به دنبال آن هستید باید عجله کنید. شما باید اطمینان حاصل کنید که جدول زمانی آن ها با جدول شما سازگاری دارد. توجه داشته باشید که برای پیاده سازی یک وب سایت درجه یک با در نظر گرفتن عواملی چون سبک، گرافیک و سایر جنبه ها، ممکن است زمان طراحی سایتطولانی تر از آن چیزی شود که شما فکر می کنید. 

سعی کنید پیاده سازی بخش های مختلف وب سایت خود را زمان بندی کنید و این برنامه زمانی را در اختیار طراح وب سایت خود قرار دهید. هر شرکت طراحی سایت در تمام زمینه ها حرفه ای نیست. بعضی از آن ها ممکن است در طراحی سایت با فلش تخصص ویژه ای داشته باشند و برخی دیگر ممکن است در سئو و بهینه سازی سایت در موتور های جستجو که شما باید به این عوامل نیز توجه کنید.

توجه به کارآیی سایت در طراحی وب سایت چقدر مهم است؟

هنگامی که سخن از طراحی وب سایت می شود، عناصر زیادی هستند که درگیر این موضوع اند. وقتی کارآیی سایت شما بیشتر باشد، بازدیدکنندگان زیادی به سایت شما خواهند آمد که می توانند در کسب و کار شما نیز سرمایه گذاری کنند. این یک عنصر ساده در بین سایر عناصر طراحی سایت است اما همه تفاوت ها به آن بستگی دارند. شما بایستی برای کاربرپسند بودن وب سایتتان مواردی مانند ناوبری، لایه بندی صفحات، محتوا، طراحی کلی و... را در نظر داشته باشید. 

اگر می خواهید وب سایت شما در دنیای اینترنت موفق باشد، باید اطمینان پیدا کنید که سایت شما یک وب سایت تعاملی و جذاب است و به طور مناسبی در موتور های جستجو رتبه بندی می گردد. مطمئن شوید که وب سایت شما کاربرپسند است و استفاده از آن راحت است. در این صورت مردم در وب سایت شما همان چیزی را که می خواهند پیدا می کنند و این امکان وجود دارد که باز هم به وب سایت شما باز گردند.

هدف از طراحی وب سایت چیست؟

هدف از طراحی وب سایت ایجاد یک فضای منحصر به فردی است که بازدیدکننده را برای مدت زیادی در وب سایت شما نگه دارد. غالبا سایت هایی که به خوبی نمی توانند نام تجاری خود را مطرح کنند و محصولات و خدمات خود را معرفی نمایند، بازدیدکنندگان کمتری نسبت به وب سایت هایی دارند که این قوائد را رعایت کرده اند.

هدف طراحی وب سایت 

قبل از این که طراحی سایت خود را شروع کنید باید یک برنامه ریزی مناسبی داشته باشید. از خود سئوال کنید که آن چیزی که می فروشید چیست؟ تمرکز کسب و کار شما روی چه چیزی است؟ مشتریان فعلی شما چه کسانی هستند و غیره.

محتوا کلید موفقیت وب سایت است

در اغلب موارد پرسش های مشتریان در موتور های جستجو آن را به وب سایت شما می رساند. محتوا وب سایت شما باید به گونه ای باشد که در بالاترین رتبه های موتور های جستجو قرار گیرد. شما می توانید مطالب مرتبط به کسب و کارتان را خودتان بنویسید یا از دیگران خریداری کنید تا به نحو احسن در موتور های جستجو بهینه سازی شوند. سپس یک سایت مپ ساده ایجاد کنید تا به خوبی بازدیدکنندگان وب سایت شما هدایت شوند و موتور های جستجو نیز راحت تر بتوانند محتوا وب سایت را فهرست بندی کنند.

اگر فکر می کنید نکته ای را فراموش کرده ایم یا پیشنهادی برای ما دارید بی صبرانه منتظر شنیدن نظرات شما هستم.