طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

آموزش و دریافت سفارش پروژه طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل
طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

آموزش و دریافت سفارش پروژه طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل

بررسی فروشگاه های اینترنتی آمریکا


America

در زیر به معرفی برخی از فروشگاه های اینترنتی آمریکا می پردازیم:

آمازون (www.amazon.com)

کمتر کسی است که در دنیای امروز نام فروشگاه آمازون به گوشش نرسیده باشد. این وب‌سایت یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های آنلاین دنیا است که کار خود را از عرضه کتاب و موسیقی آغاز کرد و امروزه به معنی واقعی کلمه تبدیل به جنگلی از انواع و اقسام محصولات مختلف شده است. آمازون امروزه بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین ایالات متحده است و تقریبا از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می توان در آن پیدا کرد. این وب‌سایت بیش از ۳۰ میلیون کاربر ثابت دارد و میلیاردها دلار گردش مالی در سال دارد. به احتمال زیاد هر کالایی که به دنبالش باشید را در این فروشگاه پیدا می‌کنید، اما به خاطر داشته باشید که شرایط خرید و ارسال کالا در آمازون بسیار متنوع است، و باید هزینه پستی ارسال از آمریکا تا ایران را در نظر داشته باشید.

 ایبی (www.ebay.com)

سایت Ebay که یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین دنیا است، بیشتر از ۲۰ سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و از معتبرترین نام‌ها در این صنعت به شمار می رود. این فروشگاه اکنون در بیشتر از ۳۰ کشور دنیا نمایندگی دارد و حجم تجارت آن به میلیاردها دلار می رسد و در کنار عرضه گستره وسیعی از انواع کالاهای نو، اولین فروشگاهی بودکه امکان ارائه کالاهای دست دوم و کمیاب توسط کاربران و شرکت در حراجی‌های آنلاین به منظور خریداری این گونه کالاها با بالاترین قیمت پیشنهادی را فراهم ساخت. بازدید از این سایت را به تمام کسانی که به دنبال آیتم‌های خاص، یا کالاهای قدیمی و کمیاب هستند پیشنهاد می کنیم.

وال مارت ( (www.walmart.com

برای خرید کالا از آمریکا وال مارت یک  غول خرده فروشی و در اصل یک سوپرمارکت زنجیره ای است که امکان فروش آنلاین نیز در وبسایت آن فراهم شده است. وال مارت با درآمد ۴۶۹ میلیارد دلاری در رتبه نخست ۵۰۰ شرکت برتر دنیا قرار دارد.

تارگت( (www.target.com

انواع اسباب بازی، لوازم منزل، پوشاک، ادوات دیجیتال را می توانید در این سایت خرید نمایید. بیشتر خرید کنید کمتر بپردازید شعار این فروشگاه است و معمولا با افزایش تعداد آیتم های خریداری شده به شما تخفیف می دهد.

بست بای( (www.BestBuy.com

یکی دیگر از سایت های معروف جهت خرید از آمریکا که حتماً نام آن را شنیده اید. این فروشگاه آنلاین، محصولات خود را گارانتی قیمتی می نماید. بدین معنا که اگر شما کالای مشابهی را با قیمت پایین تر یافتید، آن ها کالا را با همان قیمت به شما خواهند داد و قیمت خود را خواهند شکست.

اسوس(www.asos.com)

اسوس یکی از سایت های معتبر امریکایی است که در زمینه لباس، اکسیسوریز و اوت فیت فعالیت میکند. از ویژگی های اصلی این سایت فروش های ویژه برند های معتبر آمریکایی و اروپایی با قیمت ویژه میباشد. همچنین تقریبا اکثر موارد مورد در این وبسایت ارسال رایگان به کشور های دنیا دارند که باعث پایین تر شدن قیمت خرید از این سایت می شود.

اُلد نیوی (www.oldnavy.com)

این برند که تقریبا ۲۰ سال است کار خود را در زمینه البسه خانگی و پوشاک ارزان قیمت شروع کرده است، یکی از زیرمجموعه های برند Gap است. این برند مناسب کسانی است که به دنبال پوشاک با کیفیت و به روز با قیمت های معقول هستند، و یکی از بهترین انتخابها در این برند لباسهای راحتی منزل، لباس‌های مخصوص حاملگی و لباس های با سایز بزرگ است. البته باید به خاطر داشته باشید که این برند در خاک ایالات متحده و کانادا فعالیت می‌کند و باید هزینه ارسال پستی محصولات را به هنگام سفارش در نظر داشته باشید.

زاپوس (www.zappos.com)

فروشگاه آنلاین zappos به معنای کفش (در زبان اسپانیایی) در سال ۱۹۹۹ در آمریکا کار خود را آغاز کرد و تا سال ۲۰۰۹ که توسط گروه  Amazon به ارزش ۱٫۲ میلیارد دلار خریداری شد، توانسته بود جایگاه خود را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین تثبیت کند. ایده اولیه تاسیس این سایت وقتی به ذهن Nick Swinmurn رسید که نتوانست در فروشگاه محل زندگی خود یک جفت کفش دلخواه خود را پیدا کند. پس از چند سال موفقیت‌آمیز، از سال ۲۰۰۸  این شرکت تصمیم به افزودن کیف، لوازم آرایشی، ساعت، لوازم کودک و حتی جواهر و زیورآلات به مجموعه اجناس خود گرفت. هرچند هنوز هم تمرکز اصلی این فروشگاه بر ارائه انواع مختلف کفش است و اصلی‌ترین محصول آن به شمار می رود.

فروشگاه آنلاین (www.6pm.com)

این فروشگاه آنلاین آمریکایی هم توسط www.zappos.com اداره می شود که به گروه Amazon تعلق دارد. کالاهای ارائه شده در این فروشگاه شامل کیف، کفش، لباس و لوازم جانبی مردانه، زنانه و بچه‌گانه است و مکمل سایت www.zappos.com به شمار می رود. البته می توانید در کنار این محصولات اقلامی مثل لوازم آرایشی، ساعت و جواهرات را نیز خریداری کنید. شاید بپرسید چرا باید دو فروشگاه با محصولات مشابه توسط یک شرکت اداره شوند، اما واقعیت آن است که علی‌رغم شباهت ظاهری، تفاوت این دو فروشگاه در سیاست‌های فروش و بازپس‌گیری کالا مشخص می شود. Zappos  مناسب کسانی‌ است که بهترین خدمات مشتریان، گسترده‌ترین مجموعه کیف و کفش، ارسال و دریافت رایگان کالا و امکان پس دادن آن تا یک سال پس از خرید برایشان اهمیت دارد، که شاید در کمتر فروشگاهی در دنیای واقعی به مشتریان ارائه شود. اماwww.6pm.com رویکردی متفاوت دارد و بیشتر مناسب آن دسته از خریدارانی است که در پی مجموعه بزرگی از کالا با تخفیف‌های قابل توجه هستند. با تکیه بر کاهش هزینه‌های کلی از جمله رایگان نبودن ارسال و بازگرداندن کالا و فرصت ۳۰ روزه برای بازگرداندن آن پس از خرید تخفیف‌های بسیار مناسبی، که بعضا تا ۷۵% قیمت اصلی محصول نیز می‌رسد، به خریداران ارائه می شود. هرچند این تخفیف‌ها تنها مزیت این سایت به شمار نمی روند و حراجی‌ها و پیشنهاد‌های روزانه با قیمت‌های بسیار مناسب یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این فروشگاه هستند. لذت یافتن تمامی برندهای مطرح در یک جا، تخفیف‌های واقعا جذاب و طراحی ساده و کاربردی این سایت باعث می شود بتوان گفت که هر کسی با هر سلیقه و بودجه‌ای می تواند آن چه می‌خواهد را به سادگی در این فروشگاه پیدا کند.

نکته مهم اینکه به دلیل تخفیف‌های بالا و محدودیت موجودی، اضافه کردن یک کالا به سبد خرید تضمینی برای تحویل آن نیست و تنها در صورتی که قبل از به پایان رسیدن موجودی کالا در انبار سایت پرداخت نهایی را انجام دهید می توانید از دریافت آن مطمئن باشید. این امر بخصوص در مورد بخشClearance، که در آن می‌توانید بهترین محصولات برندهای شناخته شده را با قیمت‌های باورنکردنی، از جمله تخفیف‌های۷۰% و بیشتر، به صورت یک‌جا مشاهده کنید، مصداق دارد.

فروشگاه اینترنتی (www.bodybuilding.com)
تمام بچه‌ها اسباب‌بازی‌های کنترلی را دوست دارند، هرچند بیشتر پسربچه‌ها این عشق را در سال‌های پس از کودکی نیز حفظ می کنند. البته خیلی‌ها پس از رسیدن به درآمد و ورود به دنیای بزرگ‌سالی نیز هنوز به دنبال اسباب ‌بازی‌های کنترلی خوب هستند، زیرا لذت بازی با این اسباب‌بازی‌ها را کمتر چیزی می‌تواند تداعی کند. با پیشرفت روزافزون فناوری و معرفی انواع اسباب‌بازی‌ها و گجت‌های رادیو کنترل مهیج، از درون‌ها و کوادکوپتر‌ها تا ماشین‌های کنترلی بنزینی قدرتمند ۴WD، دامنه انتخاب هر روز گسترده‌تر می شود. هرچند به دلیل محدودیت‌های همیشگی ورود کالا به ایران، بسیاری از وسایل RC موجود در بازار ایران حداقل چند‌سال از فناوری روز دنیا عقب هستند، یا آن که باید برای داشتن وسایل با فناوری روز هزینه گزافی پرداخت کنید. اما فرتاک تجارت این امکان را برای شما فراهم می کند تا بهترین و به روزترین فناوری ها را در اختیار داشته باشید. 

بادی بیلدینگ مکمل اصل از آمریکا (www.bodybuilding.com)

سایت بادی بیلدینگ بزرگترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی مکمل های ورزشی مجاز در کشور آمریکا میباشد که ارائه کننده محصولات اریجینال و با کیفیت میباشد . اگر اهل ورزش هستید با استفاده از محصولات این فروشگاه با خیال راحت ورزش میکنید.

 

در زیر به معرفی برخی از سایت های خرید آنلاین کانادا می پردازیم:

فیوچر شاپ (www.FutureShop.com)

این فروشگاه تلاش می کند جدید ترین و آخرین محصولات حوزه دیجیتال را عرضه نماید. شما همچنین می توانید مبلمان و تجهیزات موسیقی را نیز در این سایت خرید نمایید.

فروشگاه آنلاین (www.CanadianTire.com)

دومین فروشگاه معتبر کانادا است. در این فروشگاه تمرکز بیشتر روی لوازم آشپزخانه، ابزار، لوازم شکار و پیک نیک می باشد.

 سیراس (www.Sears.com)

در این فروشگاه بیشتر می توانید بیشتر کالاهای مربوط به  لوازم منزل درون ساختمان و حتی بیرون ساختمانی مانند وسایل چمن زنی، میز و نیمکت و غیره را بیابید.

منبع: سایت فرتاک تجارت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.