طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

آموزش و دریافت سفارش پروژه طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل
طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

آموزش و دریافت سفارش پروژه طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل

بررسی گران ترین هتل های دنیا

فرض کنید قرار است بعد از ماهها کار و تلاش و دغدغه ها تصمیم به مسافرت گرفته اید و می خواهید بهترین ها را در این مسافرت تجربه کنید. قطعا مثل هر آدم دیگری دوست دارید در درجه اول هتل خوبی را برای اقامت چند روزتان انتخاب کنید.

 

به گزارش بانکی دات آی آر، بعضی از هتل ها در دنیا هستند که بیش از حد به فکر آسایش شما بوده اند و هر جور امکاناتی که فکر کنید در خود دارند. توجه داشته باشید که دسترسی به این هتل ها به این سادگی ها نیست و جیب پر پول می خواهد، چرا که قیمت تنها یک شب اقامت در چنین هتل هایی، آنهم با وضع دلار این روزها، سر به فلک کشیده وحتی سقف آسمان را هم می شکافد!

در این گزارش شما را گرانترین هتل های دنیا آشنا می کنیم:

 


1- هتل رویال پنت هوس ، هتل پرزیدنت ویلسون ، ژنو

هزینه یک شب اقامت 53,000 دلار

 

هتل سلطنتی که در یکی از طبقات هتل ویلسون است و یک آسانسور خصوصی دارد . این هتل شامل 4 اتاق خواب ، 6 حمام با کف تمام سنگ مرمر ، سالن بزرگ ، تراس دراماتیک و رویایی به پنجره های ضد گلوله با چشم اندازی رو به دریاچه ژنو و مون بلان .

اتاق نشیمن ، میز بیلیارد ، کتابخانه ، سالن با آب نمای زیبا از امکانات این هتل است .

کارمندان و پرسنل این هتل امنیت بالایی برای میهمانان هتل سلطنتی محیا میکنند .

 

2 – هیفنر اسکای ویلا، لاس وگاس

هزینه یک شب اقامت 40,000 دلار

اگر شخصی بخواهد تعطیلاتش را در لاس وگاس بگذارند بهترین گزینه هتل هینفر اسکای ویلا است . این مجموعه بی نظیر با نماد پلی بوی تزیین شده است . ساخت این هتل 10 میلیون دلار هزینه داشته است و هزینه یک شب اقامت در این هتل 40,000 دلار می باشد . 9000 فوت مساحت این هتل می باشد و تجهیزاتی چون آسانسور شیشه ای ، تخت دوار در زیر سقف آینه و شیشه ای ، جکوزی با دیوارهای شیشه ای در این هتل دیده می شود . امکاناتی چون ماساژ ، حوضچه آبگرم درمانی ، اتاق کار منحصر به فرد ، شومینه و تلویزیون پلاسماو ... این هتل را در رده بهترین هتل های دنیا قرار داده است .

 


3 – پنت هاوس تی وای - وارنر ، هتل چهار فصل، نیویورک،
هزینه یک شب اقامت 34,000 دلار

 


نه اتاق این هتل دیوارهای منبت کاری شده دارد و با پارچه های طلا کوب ، مروارید اصل و پلاتین مزین شده است . این هتل در طبقه 52 یکی از بلندترین هتل های نیویورک واقع شده است و پنجره های بزرگ که از دیوار تا سقف کشیده شده اند به میهمانان این امکان را میدهد تا چشم انداز 360درجه ای از شهر داشته باشند . یک آبشار واقع در هتل به مهمانان آرامشی دو چندان هدیه میدهد . پیانو ، کتابخانه ، استخر رو به پارک مرکزی شهر ، حوضچه های آب گرم درمانی و مربیان شخصی شنااز امکانات رفاهی این مجموعه می باشد.

منبع: سایت بانکی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.