طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

آموزش و دریافت سفارش پروژه طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل
طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

آموزش و دریافت سفارش پروژه طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل

سایت های طراحی لوگو حرفه ای و رایگان

ممکن است شما بعد از مدت ها تصمیم گرفته باشید که یک لوگو حرفه ای برای کسب و کار خود طراحی کنید. شاید شما مدت ها از کارت های معمولی استفاده می کردید و الان به دنبال چیزی منحصر به فرد برای جذب افراد به سمت شرکت و کسب و کار خود هستید. حتی ممکن است شما قبلا یک لوگو داشته اید و الان به دنبال چیز جدیدتری هستید. اما در هر صورت استفاده از یک لوگو مناسب می تواند مسیر کسب و کار شما را تغییر دهد.

متخصصان کسب و کار زیادی وجود ندارد که معتقدند لوگوها بی معنی هستند. لوگوها راه هایی هستند که ما با استفاده از آن ها مارک های مورد علاقه خود را به یاد می آوریم، و اگر شما خوش شانس باشید و از یک لوگو حرفه ای برای شرکت خود استفاده نمایید، می تواند فروش بیشتری برای شما به دنبال داشته باشد.

برای طراحی یک لوگو حرفه ای نیاز به استخدام یک نیرو طراح لوگو می باشد. اما خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی صاحبان کسب و کار ها می توانند لوگوی مورد نظر خود را از طریق برخی وب سایت های طراحی لوگو به دست آورند. در ادامه به این موارد نیز خواهیم پرداخت.

لوگو چیست؟

لوگو یک چهره نمادین از برند و کسب و کار شما است. هنگامی که شما به برخی از برجسته ترین مارک های دنیا فکر می کنید، احتمالا تصویر آن را در ذهن خود می بینید. مارک های تجاری مانند اپل، مک دونالد، کوکا کولا و یا شرکت های دیگر، به خوبی شناخته شده و معروف هستند.

حتی اگر نام تجاری شرکت روی محصول وجود نداشته باشد، شما با دیدن لوگو آن را خواهید شناخت. به همین دلیل است که استفاده از لوگو اهمیت زیادی دارد. لوگوها واقعا یک زبان جهانی یکسان برای مصرف کنندگان و کسب و کار ها هستند.

طراحی لوگو شرکت بنز 

چرا طراحی لوگو منحصر به فرد مهم است

دلایل بسیاری وجود دارد که شرکت ها نیاز به یک لوگوی منحصر به فرد دارند و چرا داشتن لوگوی منحصر به فرد مهم است. واضح ترین آنها عبارتند از:

  • نشان دهنده مالکیت است.
  • به جذب مشتریان بیشتر کمک خواهد کرد.
  • سبب فاصله گرفتن شما از شرکت های رقیب خواهد شد.

بررسی بهترین روش های طراحی لوگو

به طور کلی سه نوع طراحی لوگو وجود دارد: متن، متن و یک نماد یا تنها نماد. به عنوان مثال، گوگل از متن به عنوان لوگو اصلی خود استفاده می کند (اگر چه استفاده از یک حروف بزرگ "G" ممکن است به عنوان یک نماد حساب شود). نایک از ترکیبی از نام و نماد استفاده می کند.

لوگو گوگل 

طراحی لوگو حرفه ای نیازمند توجه به برخی اصول طراحی است که شما باید آن ها را در ذهن خود داشته باشید:

  • باید یادآوری آن راحت باشد و تصویر آن به خوبی در ذهن ماندگار شود.
  • طراحی آن باید ساده و مدرن باشد.
  • لوگو شما باید برای همه زمان ها مناسب باشد. در حقیقت شما نباید از مشخصاتی که فقط در یک دهه خاص شناخته می شوند برای طراحی لوگو خود استفاده نمایید.

در طراحی لوگو از چه چیز هایی اجتناب کنیم؟

در اولین اقدام از طراحی شلوغ و گیج کننده اجتناب نمایید. بله، یک آرم یک اثر هنری است، اما نباید به چند دقیقه به آن نگاه کنید تا متوجه شوید چه چیزی است.

برای مثال، آرم اپل، تمیز و ساده است و هرکسی بدون توجه به جایی که در دنیا قرار دارد، میتواند بگوید این یک سیب است.

لوگو اپل 

چند سؤال از خودتان بپرسید تا به شما کمک کند تا یک هدف را بیابید:

  • لوگوی شما چه چیزی را می خواهد انتقال دهد؟
  • چه رنگی محصولات یا خدمات فعلی شما را نشان می دهد؟
  • در کجا از این لوگو استفاده می کنید؟ به صورت آنلاین؟ در کارت های بیزینس؟

مزایای استفاده از لوگو ساز ها چیست؟

همانطور که قبلا گفتم برای طراحی یک لوگو حرفه ای نیاز به استخدام یک یا چند نیروی متخصص در این زمینه می باشد. اما در سال 2018 تعداد زیادی آرم ساز رایگان در اینترنت وجود دارد که می تواند نتیجه های شگفت آور عالی را به نمایش بگذارد. این لوگوها برای اکثر کسب و کارهای کوچک کار می کنند، مخصوصا اگر لوگویی برای کسب و کارتان نداشته باشید.

10 لوگو ساز برتر آنلاین 

لوگو ساز آنلاین Shopify

لوگو ساز آنلاین 

Shopify یکی از گزینه های برتر برای حرفه ای های دنیای تجارت الکترونیک است. به دلیل ویژگی های قوی و سفارشی سازی عالیی که ارائه می دهد. آنها همین سطح خدمات را با سازنده لوگو آنلاین خود نیز ارائه می دهند. شما می توانید در عرض چند ثانیه یک لوگو ایجاد کنید و نیازی به تجربه فنی قبلی برای ساخت لوگوی حرفه ای نیست و از این طریق خدمات و محصولات خود را به فروش بیشتر می رسانید.

لوگو ساز Canva

Canva 

Canva یکی از قدیمی ترین شرکت های ارائه دهنده طراحی رایگان در وب است. برای سالها آنها قالب های رایگان و پرداختی را برای کسب و کارها ارائه می دادند. آنها همچنین امکان انتخاب تعداد زیادی از قالب های رایگان و پرداختی را برای لوگو ارائه می دهند.

لوگو ساز Squarespace

طراحی Squarespace 

اگر تا به حال از Squarespace برای طراحی وب سایت خود استفاده کرده اید، احتمالا می دانید که به راحتی می توان از آن استفاده کرد. آنها با استفاده از ابزار های کشیدن و رها کردن روش های طراحی سایت را تغییر دادند. آنها برای ایجاد لوگو هم همین کار را می کنند.

لوگو ساز Hipster

لوگو ساز Hipster 

این لوگو ساز می تواند بهترین انتخاب برای همه باشد. آنها دارای طرح های متنوعی هستند که در دسترس است. استفاده از آن بسیار آسان است و فقط طی چند مرحله صورت می گیرد. البته برخی امکانات آن نیز شامل پرداخت هایی می شوند.

لوگو ساز Ucraft

Ucraft 

اگر شما به دنبال یک آرم ساز 100٪ رایگان هستید، سازنده لوگو Ucraft ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشد. این یک برنامه رایگان است که صاحبان کسب و کار می توانند برای ایجاد لوگوی منحصر به فرد برای نام تجاری خود استفاده کنند. برای شروع کار نیاز به تجربه طراحی گرافیک نیست و اگر بتوانید از دستورات روی صفحه پیروی کنید، ایجاد یک لوگو سفارشی ساده است.

لوگو ساز GraphicSprings

GraphicSprings 

این یکی از موارد مورد علاقه ما در این لیست است زیرا گزینه های قابل تنظیم بی نظیری را ارائه می دهد. GraphicSprings بهترین گزینه برای کسب و کارهای کوچک است که می خواهند حداکثر کنترل را روی لوگو خود داشته باشند. بر خلاف اکثر سازندگان لوگو آنلاین، با GrapicSprings، شما می توانید تقریبا هر جنبه ای از لوگو و نه فقط رنگ اصلی و فونت را سفارشی کنید.

لوگو ساز DesignHill

لوگو ساز DesignHill 

DesignHill متفاوت از گزینه های دیگر در این لیست است زیرا سایت شما را با دو گزینه ارائه می دهد. اولین گزینه Creative Logo DesignHill است. اگر شما می توانید سه مرحله را دنبال کنید، می توانید لوگو خود را به دست آورید. برخی از گزینه های سفارشی محدود هستند، و شما ممکن است مشکلی برای پیدا کردن یک لوگوی واقعا منحصر به فرد برای شرکت خود با استفاده از آن داشته باشید.

سرویس طراحی لوگو Free Logo Services

طراحی لوگو Free Logo Services 

Free Logo Services امکان انتخاب هزاران قالب آماده را به شما می دهد. آنها ساختن لوگو را به طرز باور نکردنی آسان کرده اند و برای این کار شما به هیچ یک از تجربه های طراحی قبلی نیازی ندارید تا یک لوگو را که مطابق با صنعت و نام تجاری شما است، ایجاد کنید.

لوگو ساز Logaster

طراحی لوگو Logaster 

این ابزاری است که شما با آن فقط چند دقیقه برای ایجاد لوگو صرف خواهید کرد. Logaster نتایج عالیی را برای شما به ارمغان می آورد. پس از طراحی لوگو خود، می توانید نسخه های مختلفی را برای برنامه های مختلف مانند یک نسخه با پس زمینه شفاف، یکی با نشان های معکوس و غیره دانلود کنید.

سرویس Free Logo Design Engine

سرویس لوگو ساز 

آخرین ابزار در لیست ما Free Logo Design Engine است. این سرویس هزاران گزینه طراحی را برای کاربران انتخاب می کند. اگر به یک لوگو سریع نیاز دارید و نمی خواهید زمان زیادی را صرف کنید، این ممکن است برای شما انتخاب خوبی باشد. این ابزار به طور خودکار به کاربران کمک می کند تا فونت ها و رنگ های مناسب را انتخاب کنند و بسیاری از حدس زدن ها را با معادلاتی انجام دهند.

برگرفته از سایت websitehosting

بررسی انواع روش های طراحی سایت

طراحی سایت امروزه یکی از رایج ترین اموری است که برای پیشرفت و توسعه یک کسب و کار باید از آن بهره برد. اما طراحی سایت به روش های مختلفی صورت می گیرد و هر کدام دارای نقاط ضعف و قدرتی هستند که ما در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع روش های طراحی سایت بپردازیم و هر کدام از آن ها را شرح داده و بررسی کنیم. اگر به دنبال یک طراحی مناسب و خوب برای سایت خود هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

بررسی انواع روش های طراحی سایت

طراحی سایت به روش های مختلفی صورت می گیرید اما معمول ترین آن ها سه روش زیر هستند :

۱ – روش اول : طراحی سایت با کد نویسی سیستم مدیریتی و گرافیکی مجزا برای هر سایت

در این روش از طراحی سایت، یک سایت کاملا اختصاصی برای مشتری طراحی می شود و شرکت یا فرد طراحی سایت، از صفر و به صورت دستی تمامی کد ها و افزونه های مورد نیاز را می نویسد. مهم ترین مزایای این روش اختصاصی بودن کار و نبود نمونه ی مشابه در فضای اینترنتی است. به علاوه سرعت لود شدن سایت در این روش بالاست و سایت سبک است به دلیل این که از حداقل کد های مورد نیاز در طراحی سایت استفاده می شود. ضمن این که در این روش، امکانات سایت به راحتی توسط طراح و شرکت طراحی کننده ی سایت قابل ویرایش، تغییر و اضافه کردن است.

اما این روش، معایبی نیز دارد که مهم ترین آن ها زمان بر بودن طراحی سایت، نیاز به دانش و تخصص زیاد در زمینه ی طراحی سایت و ساخت ماژول ها و افزونه های مورد نیاز، هزینه ی بسیار بالا در مقایسه با سایر روش های طراحی سایت و عدم بروز رسانی سیستم مدیریت محتوا می باشد. هم چنین پشتیبان سایت در این روش باید خود طراح سایت باشد و هزینه ی پشتیبانی و ادیت سایت بسیار بالاست.

بررسی انواع روش های طراحی سایت

۲ – روش دوم : استفاده از سیستم های مدیریت محتوای آماده

این روش طراحی، ارزان ترین و سریع ترین روش طراحی سایت، در بین سایر روش های طراحی سایت است. طراحی سایت با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای آماده مانند جوملا ، وردپرس ، دروپال ، اپن کارت و … انجام می شود. از مهم ترین مزایای این روش طراحی، همانطور که گفته شد، ارزان و کم هزینه بودن و طراحی سایت در کم ترین زمان است. هم چنین جامعه آماری بسیار زیادی از این روش طراحی سایت با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای آماده استفاده می کنند که این موجب شده این روش به محبوب ترین روش تبدیل شود. شرکت های مختلفی که طراحی سایت را از این روش انجام می دهند، پشتیبانی خوب و مناسبی را ارائه می دهند. سایت های طراحی شده با این روش، فورا عیب یابی و ادیت می شوند. بروز رسانی سیستم مدیریت محتوا و ماژول ها و افزونه های مورد استفاده، وجود ابزار ها ،قالب ها ، ماژول ها و افزونه های زیاد در زمینه های مختلف و  راحتی کار با سایت و مدیریت آن برای صاحبان سایت از دیگر مزایای این روش طراحی سایت است.

اما از معایب موجود در این روش طراحی سایت، می توان به سرعت پایین سایت ها در مقایسه با سایر روش های طراحی وب سایت به علت استفاده زیاد از کد نویسی و هم چنین  سردرگمی صاحب سایت به دلیل امکانات مدیریتی خیلی زیاد اشاره کرد.

۳ – روش سوم : استفاده از سیستم مدیریت محتوای اختصاصی شرکت طراحی سایت مورد نظر با محیط گرافیکی کاملا مجزا

این روش یکی از بهترین روش های طراحی سایت است که در آن شرکت های مختلف طراحی سایت، هر کدام یک سیستم مدیریت محتوای اختصاصی برای همه ی سایت ها طراحی کرده و تمامی سایت های سفارشی را بر روی این سیستم مدیریت محتوا طراحی و پیاده سازی می کند و فقط قالب ها و گرافیک سایت ها با هم تفاوت خواهند داشت. با این روش طراحی، امکان بروز رسانی مرتب سیستم مدیریت محتوای سایت وجود دارد و ادیت کردن سایت راحت و کم هزینه است. پشتیبانی از سایت در این روش بسیار ایده آل است و سرعت سایت نیز به دلیل سبک بودن بالاست. در این روش طراحی سایت، ضمن این که سایت ها اختصاصی هستند، هزینه و زماننیز در آن ها بسیار مناسب است.

اما استفاده از این روش، نیاز به دانش کد نویسی و فنی بالا دارد و هزینه ها نسبت به روش دوم بالاتر است. در این روش، افزونه ها و ماژول های زیاد وجود ندارد و کارکرد سایت محدودیت دارد.

تقسیم بندی کلی روش های طراحی سایت

در تقسیم بندی دیگری، روش های طراحی سایت به دو قسمت تقسیم بندی شده اند که ایستاتیک و داینامیک نام گذاری شده اند. در ادامه به بررسی این دو روش کلی می پردازیم.

۱ – ایستاتیک

در این روش، از قالب های html  در طراحی سایت استفاده می شود و طراحی انجام شده توسط مدیر وب سایت قابل تغییر نمی باشد.

۲ – داینامیک

وب سایت هایی که به روش داینامیک طراحی می شوند، مدیر سایت می تواند به راحتی اطلاعات وب سایت را کاهش یا افزایش دهد و تغییرات مد نظر را بر روی وب سایت ایجاد کند. طراحی سایت ها به این روش موجب شده است که سایت ها رابطه خوب و پایداری را با موتور های جستجو برقرار کنند. امروزه اکثر طراحی های سایت، به این روش انجام می شود.

بررسی انواع روش های طراحی سایت

طراحی سایت داینامیک را می توان به چند روش ایجاد نمود که عبارتند از :

الف – سیستم های مدیریت محتوا آماده

برای نمونه ای از موفق ترین و بهترین سیستم های مدیریت محتوا می توان به وردپرس اشاره کرد. امنیت بالا، انعطاف پذیری بالا، بالا بودن تعداد توسعه دهندگان، استفاده از قالب ها و برنامه های بسیار حرفه ای و هزینه ی بسیار پایین از مهم ترین مزایای وردپرس است. جوملا و دورپال از دیگر نمونه های موفق و بهترین سیستم های مدیریت محتوا می باشد.

۲ – طراحی سیستم مدیریت وب سایت از پایه

در این روش از طراحی سایت، صرف زمان و هزینه بسیار بالاست. امنیت در سایت های فوق حرفه ای طراحی شده بسیار بالا است ولی در پروژه های معمولی امنیت پایین است. انعطاف پذیری در این روش طراحی سایت چندان زیاد نمی باشد و تعداد توسعه دهندگان پایین هستند.

سخن آخر

امروزه طراحی سایت به روش های مختلفی صورت می گیرد که هر کدام دارای نقاط ضعف و قوتی هستند. در این مقاله سعی بر این شد که معمول ترین و رایج ترین روش های استفاده شده برای طراحی سایت را بیان کنیم و نقاط قوت و ضعف هر یک را بگوییم. امیدورایم مطالب این مقاله شما را در انتخاب بهترین روش برای طراحی سایتتان متناسب با شرایطتان راهنمایی کرده باشد.

سئو ارزان قیمت برای سایت

اگر شما یک مدیر بازاریابی یا یک صاحب کسب و کار آنلاین هستید، ممکن است با همه شرکت هایی که خدمات سئو سایت را ارائه می دهند آشنا باشید.

خدمات آن ها معمولا از قرار زیر است:

  • 5 کلید واژه
  • 1000 دایرکتوری
  • سئو داخلی و سئو خارجی سایت
  • ایندکس سریع در گوگل

فقط با هزینه 300 دلار در ماه

به نظر شما، درست است؟ چرا حداقل نباید پیشنهاد یک ماهه را امتحان کنید؟

شما ممکن است فکر کنید که تنها چیزی که می توانید با دریافت این خدمات از دست بدهید، پولی است که به آنها می دهید. اما حقیقت این است که شما چیز های خیلی بیشتری را از دست خواهید داد. قبل از ثبت نام برای دریافت بسته های ارزان وسوسه انگیز سئو، شما باید مشکلات احتمالی را نیز در نظر بگیرید.

خرید بسته سئو 

تله ای به نام سئو ارزان قیمت سایت

شرکت هایی که این مدل بسته های ارزان قیمت را پیشنهاد می هند در حقیقت تلاش می کنند تا با تحریک میل مشتری به راه حل های سریع، تمایل  آن ها به رشد طولانی مدت را از بین ببرند. جذابیت های بسته های ارزان قیمت سئو برای بسیاری از مدیران بازاریابی و صاحبان کسب و کار های اینترنتی وسوسه آور است. بسته های سئو اغلب کسب نتایج شگفت انگیز مانند رتبه بندی صفحه اول در گوگل را تضمین می کنند. عالیه. اما هیچ کس نمی تواند این را تضمین کند (هیچ کس). پس این یک تله است!؟

چرا شرکت های به ظاهر معتبر این رویه را در پیش می گیرند؟ دلیل آن این است که مردم نتایج را سریع می خواهند و هشدار ها و عواقب منفی آن را نادیده می گیرند. اما حقیقت این است که این بسته های سئو می توانند به فروش آنلاین شما خاتمه دهند.

افراد بدون تجربه تکنیک های مشابهی را روی سایت شما اعمال می نمایند که قبلا نیز آن ها را روی سایت های دیگر نیز اعمال کرده اند. شما با استفاده از بسته های سئو ارزان قیمت توجه زیادی از سمت مشتریان به دست خواهید آورد. سناریوی زیر را در ذهنتان تصور کنید:

مشتری A یک بسته سئو ارزان را از شرکت ACME خریداری می کند. شرکت ACME کلیدواژه ها را براساس طرز کار مشتری A پیش می برد و شروع به ساخت لینک ها با استفاده از عبارات لنگر می کند. عنوان ها و محتوا بدنه سایت تغییر یافته است تا منعکس کننده کلمات کلیدی جدید باشد. برچسب های Alt تغییر کرده و صفحات محصول اصلاح می شوند. ACME، مشتری را مطلع می کند که این تغییرات زمان می برد. مشتری A منتظر است
در همین حال، مشتری B هم سفارش بسته های بهینه سازی موتور جستجو را می دهد. درست همین تکنک های برای مشتری B به کار گرفته می شوند. همان کلمات کلیدی و تکنیک ها برای کسب و کار مشتری جدید C نیز استفاده می شود.
همین روال تکرار خواهد شد. این تنها راه کسب و کار فروش بسته های ارزان سئو می باشد.

چرا بسته های SEO کار نمی کنند

تکنیک های معمولی که توسط آژانس های ارزان قیمت استفاده می شوند، عبارتند از:

  • ساخت پیوند های اسپم و ایجاد پیوندها از وبسایت های نامرتبط
  • شبکه های خصوصی وبلاگ (PBN) - خرید و پیوند از سرورهایی که به عنوان پر قدرت برای گوگل ظاهر می شوند اما در واقع تنها برای اهداف سئو ساخته شده است.
  • پر کردن هر صفحه وب سایت با تعداد زیادی از کلمات کلیدی مورد نظر شما.

بعضی از این تکنیک ها در برخی موارد ممکن است امروزه کار می کنند. اما گوگل در نهایت خواهد فهمید. رتبه بندی شما ممکن است در ابتدا افزایش یابد، اما آنها در آنجا نخواهند ماند. گوگل در کشف و مجازات تکنیک های سئو سیاه بسیار باهوش است.

اگر شرکت سئو و بهینه سازی وب سایت شما اهداف، نقاط قوت و نقاط ضعف کسب و کار شما را نادیده بگیرد، آنها نمی توانند یک استراتژی کلیدی سئو را ایجاد کنند. سئو فقط کلمات کلیدی و پیوندها نیست. برندینگ، آگاهی از نیت کاربران و قدرت سایت از عوامل بزرگ سئو سایت در سال 2017 است.

در سال 2017 استراتژی های سئو که در سال 2007 کار می کردند، نه تنها منسوخ شده بلکه خطرناک هم هستند. امروزه شرکت های بازاریابی موتور های جستجو حرفه ای رابطه مشتریان خود با گوگل را درک می کنند. مردم به دنبال پاسخ هستند. آنها می خواهند محتوای کافی را داشته باشند. آنها می خواهند مطلع شوند و آنها می خواهند گوگل برای حل مشکل آن ها راه حلی قطعی ارائه دهد. یک شرکت سئو در سال 2017 باید نیازهای مشتریان شما را درک کند.

بازاریابی محتوا بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی آنلاین است. پست های وبلاگ و مقالات ارزشمند تاثیر زیادی در رتبه بندی سایت شما دارند. آنها همچنین نیاز به نوشتن نویسندگان درست کار را دارند. به همین جهت نباید از محتوا کپی شده استفاده کرد و یا حداقل باید منبع آن را ذکر کرد. کار گوگل این است که نتایج با کیفیت بالا را برای جستجوگران فرآهم کند. به همین جهت محتوا های ارزان که فقط برای هدف گذاری کلمات کلیدی نوشته شده است را رتبه بندی نخواهد کرد.

از انجام چه کار هایی باید دوری کنیم؟

از همکاری با شرکت های سئو ارزان قیمتی که خدمات و گزارشات تجزیه و تحلیل عمومی دارند خودداری کنید. زیرا تجزیه و تحلیل یک سایت ورزشی با یک سایت آموزشی متفاوت خواهد بود. همچنین شرکت هایی که تضمین رتبه بندی وب سایت شما در طول چند روز یا مدت کوتاهی می دهند قابل اعتماد نیستند. در گذشته، این ادعاها واقعا شدنی بود. با این حال، الگوریتم گوگل در حال حاضر بسیار دقیق هستند.

در زیر لیستی از ادعاهای شرکت های نامعتبر را قرار داده ایم:

  • ارتباط با تیم پشتیبانی موتور های جستجو گوگل
  • رتبه بندی چند روزه سایت شما در صفحه اول گوگل
  • ثبت چندگانه سایت شما در موتور های جستجو

شرکت هایی که شامل موارد زیر می شوند:

  • میزبانی سایت شما در سرور های خودشان
  • حفظ مالکیت محتوای تولید شده برای وب سایت شما.

به دنبال یک شرکت سئو و بهینه سازیی باشید که وقت خود را برای درک نیازهای خاص کسب و کار شما صرف می کند. شرکتی را پیدا کنید که بتواند نتایج را بر اساس صنعت و کسب و کار شما در موتور های جستجو برجسته کند.

سئو وب سایت 

برگرفته از searchtides

ویژگی های وب سایت حرفه ای چیست

طراحی حرفه ای وبسایت

در فضای وب برای اینکه یک وب سایت بتواند بدرخشد و دیده شد، باید یک طراحی سایت حرفه ای داشته باشد زیرا در فضای رقابتی سایت های اینترنتی، کار برای سایت های معمولی بسیار سخت می باشد و سایت های معمولی دیگر به چشم نمی آیند و نمی توانند با سایت های حرفه ای در هر زمینه ای رقابت کنند. طراحی سایت حرفه ای به چه معناست و هدف از طراحی سایت حرفه ای چیست و چه کار هایی می تواند انجام دهد؟

تفاوت وب سایت حرفه ای با وبسایت معمولی

طراحی وبسایت های معمولی از یک قالب اولیه و آماده تبعیت می کنند و نسبتا هزینه کمتری برای راه اندازی نیاز دارند. در مقابل این وب سایت ها، وب سایت های حرفه ای قرار می گیرند که برای طراحی آن ها باید مقادیر بالاتری هزینه کرد. طراحی وب سایت حرفه ای براساس اهداف کسب و کار موردنظر و نیاز های مخاطبین آن طراحی خواهد شد. تمام ویژگی هایی که برای طراحی یک وب سایت حرفه ای در نظر گرفته می شود نهایتا باید منجر به یک هدف خاص شود و آن هدف چیزی جز افزایش آمار بازدید کاربران از وب سایت نیست.

وب سایت حرفه ای

در ادامه چند ویژگی یک و بسایت حرفه ای را برای شما شرح خواهیم داد:

1- یک طرح و نقشه راه منطقی برای طراحی و پیاده سازی وب سایت : به شکلی که کاربر پس از ورود به وب سایت به راحتی متوجه عمکرد وب سایت و همچنین متوجه کاربرد بخش های مختلف آن بشود. داشتن یک طرح و نقشه راه استاندارد در طراحی سایت باعث کاربرپسند بودن و امتیاز بهتر در سئو وب سایت شما خواهد شد.

2- نمایش اطلاعات مهم مربوط به کسب و کار در قسمت های مهم وب سایت:  کاربر در وب سایت به دنبال خدمات و یا محصولات اصلی می باشد. برای همین باید این اطلاعات مهم را به کاربر در قسمت های اصلی وب سایت نمایش داد.

3- در طرا حی وب سایت اطلاعات تماس با ما باید در دسترس و جلوی چشم کاربر قرار داده شود. هیج چیز بدتر از آن نیست که کاربر در وب سایت به دنبال اطلاعات تماس بگردد.

4- در طراحی وب سایت باید از لینک دهی مشخص و نام های واضح برای منوها و لینک ها استفاده شود. استفاده از نام های مشخص و استاندارد به کاربر وب سایت حرفه ای حس خوبی خواهد داد و او را دچار سردرگمی نخواهد کرد.

5- امنیت یکی از مهم ترین ویژگی های وب سایت حرفه ای است. در طراحی وب سایت کسب و کارهای مهم به نکات امنیتی بیشتر توجه نمایید. می توان با گذاشتن یک گواهی امنیت ssl بر روی وب سایت، اعتبار وب سایت را افزایش داد و در نتیجه اعتماد کاربران را به وب سایت حرفه ای افزایش داد.

6- امکان نشر مطالب و خدمات وب سایت در شبکه های اجتماعی: رسانه های اجتماعی نقش مهمی در بازاریابی اینترنتی کسب و کار ها  خواهند داشت. پس باید در طراحی وب سایت حرفه ای امکانی را فراهم کرد که کاربر بتواند در صورت تمایل، صفحه مورد نظرش را در شبکه اجتماعی دلخواهش به اشتراک بگذارد.

7- نمایش مناسب وب سایت در موبایل یکی از مهم ترین ویژگی های وب سایت حرفه ای می باشد(ریسپانسیو بودن). طراحی وب سایت باید خود را ابعاد نمایشگرهای مختلف تطبیق دهد تا همه کاربران بتوانند از وب سایت استفاده نمایند.

8- صفحه سوالات متداول باید در وب سایت حرفه ای قرار داده شود. همیشه برای کاربران و مشتریان سوالات متداول وجود دارد که ذهن آن ها را درگیر کرده و آن ها را دچار استرس می کند. اکثر این سوالات بین کاربران تکراری و مشخص است. این سوالات و پاسخ های مناسب آن ها باید در صفحه سوالات متداول وب سایت حرفه ای قرار داده شوند.

9- طراحی وب سایت حرفه ای می تواند به راحتی اعتبار کسب و کار ها را بالا ببرد. مشتریان و مخاطبان کسب و کارها می توانند در هر زمان و هر مکان به صورت مستقیم با آن ها ارتباط برقرار کنند. داشتن یک وب سایت حرفه ای به تنهایی می تواند یک ابزار تبلیغاتی بسیار قدرتمند برای کسب و کارها باشد.

سایت منبع


جاوا اسکریپت در طراحی سایت و اپلیکیشن

اغلب افراد هنوز درک نکرده اند که چرا اغلب توسعه دهندگان و برنامه نویسان طراحی وب سایت و اپلیکیشن ها به سمت جاوا اسکریپت می روند؟ این سوال بزرگی است که در ادامه با سعی داریم با بررسی برخی مزایای جاوا اسکرپیت در طراحی سایت و اپلیکیشن به آن بپردازیم.

طراحی سایت و اپلیکیشن با جاوا اسکریپت

در دهه های گذشته اغلب طراحان سایت اکثر پروژه های طراحی سایت خود را با استفاده از زبان های برنامه نویسی مانند PHP، Rails یا .NET انجام داده اند. برای بخش فرانت اند نیز معمولا از html و css و جاوا اسکرپیت استفاده می شد. هنوز هم از این روش ها استفاده می شود که مزایا و مشکلات خاص خود را دارد. 

قبل از این که جاوا اسکریپت ظهور پیدا کند برای ارسال اطلاعات کاربر به سرور نیاز بود تا تمام صفحه به طور کامل رندر شود و بارگزاری مجدد آن صورت بگیرد اما با آمدن جاوا اسکریپت تمام اطلاعات کاربران بدون بارگزاری مجدد سایت و به نوعی به صورت پشت پرده توسط جاوا اسکریپت پردازش می شود.

مزیت طراحی سایت و اپلیکیشن 

در این جا برخی از مزیت های استفاده از جاوا اسکریپت به جای روش های قدیمی و سنتی آمده است:

سریع و واکنش گرا بودن سایت

مهم ترین چیز برای ما عملکرد سایت است. همیشه ما می خواهیم بهترین ها را داشته باشیم. سریع ترین ماشین ها، سریع ترین دستگاه های ترکیب کننده و سریع ترین نتایج در موتور های جستجو. در حقیقت با آمدن جاوا اسکریپت، سرعت وارد بازی شد.

یکی از موانع کلیدی در توسعه وب سایت، تاخیر در شبکه می باشد. زمان لازم برای درخواست به سرور و دستیابی به نتایج می تواند بخش بزرگی از زمان بارگذاری صفحه را به همراه داشته باشد و با کاهش یافتن سرعت اینترنت، این مشکل بیشتر می شود.

با توسعه جاوا اسکریپت، از ارسال اطلاعات JSON (یا گاهی اوقات XML) به مشتری به جای ارسال ترکیبی از داده ها و HTML استفاده شد. تمام رندر HTML در مرورگر اتفاق می افتد، برقراری ارتباط سریع با سرور نیز دیگر مزیت آن است.

پلتفرم های فرانت اند

پی اچ پی روبی پایتون ریل ASP.NET جاوا مهم نیست که از چه تکنولوژی هایی در سمت سرور سایت خود استفاده می کنید. جاوا اسکریپت و HTML5 می تواند بهترین پلتفرم ها برای طراحی بخش فرانت اند سایت را ارائه نماید. این کار نه تنها باعث می شود که توسعه فرانت اند سایت شما قابل استفاده مجدد باشد و انعطاف پذیری بالایی داشته باشد، بلکه به شما اجازه می دهد تا کد های سرور را برای وظایف مربوط به بخش بک اند بهینه سازی کنید.

تبلت ها، تلفن های همراه و دستگاه ها

امروزه پلاگین های مختلفی برای تلفن های همراه ارائه شده است. شرکت ها گاهی مجبور هستند تا برای نمایش درست اپلیکیشن های خود در تمامی دستگاه ها 3 تا 5 بار اپلیکیشن خود را مجددا بازسازی کنند. این یک ضرورت برای تلفن های همراه است که به همین جهت در بسیاری از موارد استفاده از html5 و جاوا اسکریپت به جای طراحی اپلیکیشن ها به صورت بومی توصیه می شوند.

با استفاده از تکنولوژی های پشتیبانی مانند SVG، Canvas و WebGL این روش می تواند بسیاری از خدمات طراحی اپلیکیشن بومی را نیز ارائه دهد.

پشتیبانی آفلاین

این یکی از مهمترین دلایل انتخاب جاوا اسکریپت در مقابل روش های قدیمی تر است. با توسعه جاوا اسکریپت / HTML5، برنامه ها می توانند حتی در صورت عدم اتصال به اینترنت به صورت آفلاین قابل استفاده باشند.

این یک بسته نرم افزاری عالی برای تلفن های همراه است. شما یک رابط کاربری دارید که می تواند بدون اتصال به اینترنت هم کار کند. به همین جهت تشخیص اپلیکیشن های مبتنی بر جاوا اسکریپت از اپلیکیشن های بومی به این آسانی ها ممکن نخواهد بود.

تحرکات صنعتی

در نهایت علاوه بر همه مزیت های جاوا اسکریپت باید به تحرکات صنعت در پشت سر جاوا اسکریپت نیز توجه داشت. جاوا اسکریپت محبوب ترین زبان برنامه نویسی در جهان است. گوگل، اپل و مایکروسافت همه پول و قدرت خود را در پس این تکنولوژی توسعه داده اند. و ابزارهای جدید، فریمورک ها و فرصت های پولی برای سرعت بخشیدن به توسعه دهندگان جاوا اسکریپت در حال افزایش است. شما می توانید اغلب توسعه دهندگان جاو اسکریپت را در هر کمپی پیدا کنید و پیدا کردن و استخدام آن ها کار سختی نیست.

اگر هدف شما طراحی اپلیکیشن هایی با سرعت بالا است توصیه می کنم که استفاده از جاوا اسکریپت را جدی تر بگیرید.