به عنوان یک طراح وب سایت، ضروری است که هنگام طراحی سایت بین کسب و کار و هنر یک تعادلی ایجاد نمایید. هنگام ایجاد وب سایت توجه به نظرات مشتریان اهمیت بالایی دارد و ارتباط آن تیم باید مناسب باشد. اغلب طراحان حرفه ای زمان انجام یک پروژه را می دانند و به همین جهت وب سایت های مشتریان را به موقع تحویل می دهند. برای تبدیل شدن به یک طراح وب حرفه ای نیاز به مهارت هایی دارید که ممکن است از افراد مختلفی به دست بیاید. این ها همان مهارت هایی است که به شما اجازه می دهد تا بالاتر از بقیه بمانید تا یکی از موفق ترین طراحان وب شناخته شوید!
به گفته متخصصان سئو زمان بارگذاری سایت اهمیت بالایی در سئو سایت دارد. همچنین نحوه کدنویسی وب سایت و نحوه قرار دادن متا تگ ها و توضیحات از دیگر عوامل تاثیر گذار در سئو و بهینه سازی وب سایت ها می باشد. به همین جهت توجه به گزینه های مختلف طراحی وب سایت مانند انیمیشن ها، حرکات و یا حتی مقدار رنگ ها یا عناصر اهمیت بالایی دارد. در نتیجه بهتر است هنگام طراحی وب سایت از عناصر طراحی مناسب استفاده نمایید.
این یکی از اولین اصولی است که هر طراح وب سایت حرفه ای باید از آن ها اطلاع داشته باشد و در برنامه های کاری خود استفاده نماید. اغلب اصول طراحی وب سایت ذاتی نیستند، به این معنی که همیشه باید در حال یاد گرفتن آن ها باشید و اطلاعات بیشتری کسب کنید.
تلاش کنید در وب سایت خود اطلاعات غلط، لینک های نامناسب، صفحات خالی و محتوایی که هیچ ارتباطی با سایر قسمت ها ندارد، قرار ندهید. همچنین باید این نکته را بدانید که استفاده از محتوا تکراری تاثیر منفی روی سئو سایت شما خواهد داشت.
بهترین طراحان وب سایت، متخصصان سئو، هکر ها، بازاریاب ها هر روز در حال یادگیری مطالب جدید هستند. آن ها هر روز روش های مختلفی را بررسی می کنند تا ببینند کدام یک برایشان موثر است و کدامیک نیست.
همیشه طراحان و مدیران پروژه های مختلف با مشکلاتی رو به رو می شوند. اما طراحان حرفه ای همیشه به دنبال یافتن راه حل اصلی هستند نه جایگزین کردن آن. اگر شما یک طراح وب هستید، باید همیشه به دنبال راه حلی برای مشکلات خود باشید.
برنامه ای برای برگزاری جلسات هفتگی با مشتریانی که پروژه فعالی نزد شما دارند، داشته باشید. این به شما کمک می کند تا بازخورد مناسب را از مشتریان دریافت کنید و مهم تر از همه این که مسیر درست پروژه را مشخص کنید.
همه طراحان وب بزرگ می توانند با تیم خود ارتباط برقرار کنند و افکار و ایده های خود را بیان کنند یا تغییراتی در حوزه یک پروژه یا کار خاص ایجاد نمایند. وب سایت ها پروژه های بزرگی هستند و یک طراح حرفه ای باید بتواند دیدگاه خود را بیان کند تا دیگران بتوانند آن را اجرا کنند.
هنگامی که شما کاملا از بازار کار خود اطلاعات داشته باشید، می توانید یک طرح طراحی کنید که کاملا مناسب مخاطبان هدف باشد. یکی از موانعی که مانع پروسه طراحی می شود، عدم شناخت کافی از صنعتی است که طراح روی آن کار می کند.
رویکرد هر پروژه باید با ذهنیتی خلاقانه و تفکر انتقادی از نظر UI و طراحی گرافیک باشد. همیشه سعی کنید ایده های خود را به جلو ببرید و به دنبال کشف مرزهای جدید باشید.
هر پروژه ای را که شما انتخاب می کنید باید شامل یک شرح و داستان به صورت بصری یا شفاهی باشد. اگر شما یک وب سایت برای یک مرکز تهیه غذای آنلاین طراحی نموده اید، باید وب سایت شما پیام مناسب را برای مشتریان در بر داشته باشد. وب سایت ها یک رسانه ارتباطی هستند، بنابراین مشتریان می خواهند بدانند وب سایت شما چه پیامی را به آن ها انتقال می دهد.
به دنبال طراحی باشید که برای کار خود تعهد و شور و شوق را داشته باشد و بتوانید به راحتی با او صحبت نمایید. شما برای مدت طولانی با این شخص کار می کنید، بنابراین باید با هم هماهنگ باشید.
از همکاران خود بپرسید آیا همه چیز به همان خوبی که در ذهن شما هست پیش رفته است یا نه! تکرار کردن ایده های یکدیگر در طول فرایند طراحی باعث می شود طراحی وب سایت بهبود پیدا کند و به هدف نهایی نزدیک تر شوید.
شما به مشکلی برخورد کرده اید یا نمی توانید طرحی را درست کنید؟ نگران باشید، حتی حرفه ای ترین طراحان وب سایت هم هر روزه با این مدل مشکلات مواجه می شوند. همه این موضوع را درک می کنند که شما بهترین تلاش خود را انجام خواهید داد.
طراحی واکنش گرا سایت شامل استفاده از گرید های مناسب، تصاویر قابل انعطاف و استفاده از مدیا کوئری ها می باشد که درصورت نداشتن اطلاعات کافی از آن ها وب سایت شما با مشکلاتی در دستگاه های مختلف مواجه خواهد شد.
در بیشتر مواقع توجه مردم به نکات گرافیکی در پروژه ها باور نکردنی است. توانایی دیدن جزئیات کوچک و بزرگ برای یک طراح حرفه ای ضروری است.
به نظر شما یک طراح وب سایت حرفه ای چه ویژگی های دیگری را باید داشته باشد؟ منتظر اطلاع از نظرات و پیشنهادات شما هستیم.
به عنوان یک طراح وب سایت، ضروری است که هنگام طراحی سایت بین کسب و کار و هنر یک تعادلی ایجاد نمایید. هنگام ایجاد وب سایت توجه به نظرات مشتریان اهمیت بالایی دارد و ارتباط آن تیم باید مناسب باشد. اغلب طراحان حرفه ای زمان انجام یک پروژه را می دانند و به همین جهت وب سایت های مشتریان را به موقع تحویل می دهند. برای تبدیل شدن به یک طراح وب حرفه ای نیاز به مهارت هایی دارید که ممکن است از افراد مختلفی به دست بیاید. این ها همان مهارت هایی است که به شما اجازه می دهد تا بالاتر از بقیه بمانید تا یکی از موفق ترین طراحان وب شناخته شوید!
به گفته متخصصان سئو زمان بارگذاری سایت اهمیت بالایی در سئو سایت دارد. همچنین نحوه کدنویسی وب سایت و نحوه قرار دادن متا تگ ها و توضیحات از دیگر عوامل تاثیر گذار در سئو و بهینه سازی وب سایت ها می باشد. به همین جهت توجه به گزینه های مختلف طراحی وب سایت مانند انیمیشن ها، حرکات و یا حتی مقدار رنگ ها یا عناصر اهمیت بالایی دارد. در نتیجه بهتر است هنگام طراحی وب سایت از عناصر طراحی مناسب استفاده نمایید.
این یکی از اولین اصولی است که هر طراح وب سایت حرفه ای باید از آن ها اطلاع داشته باشد و در برنامه های کاری خود استفاده نماید. اغلب اصول طراحی وب سایت ذاتی نیستند، به این معنی که همیشه باید در حال یاد گرفتن آن ها باشید و اطلاعات بیشتری کسب کنید.
تلاش کنید در وب سایت خود اطلاعات غلط، لینک های نامناسب، صفحات خالی و محتوایی که هیچ ارتباطی با سایر قسمت ها ندارد، قرار ندهید. همچنین باید این نکته را بدانید که استفاده از محتوا تکراری تاثیر منفی روی سئو سایت شما خواهد داشت.
بهترین طراحان وب سایت، متخصصان سئو، هکر ها، بازاریاب ها هر روز در حال یادگیری مطالب جدید هستند. آن ها هر روز روش های مختلفی را بررسی می کنند تا ببینند کدام یک برایشان موثر است و کدامیک نیست.
همیشه طراحان و مدیران پروژه های مختلف با مشکلاتی رو به رو می شوند. اما طراحان حرفه ای همیشه به دنبال یافتن راه حل اصلی هستند نه جایگزین کردن آن. اگر شما یک طراح وب هستید، باید همیشه به دنبال راه حلی برای مشکلات خود باشید.
برنامه ای برای برگزاری جلسات هفتگی با مشتریانی که پروژه فعالی نزد شما دارند، داشته باشید. این به شما کمک می کند تا بازخورد مناسب را از مشتریان دریافت کنید و مهم تر از همه این که مسیر درست پروژه را مشخص کنید.
همه طراحان وب بزرگ می توانند با تیم خود ارتباط برقرار کنند و افکار و ایده های خود را بیان کنند یا تغییراتی در حوزه یک پروژه یا کار خاص ایجاد نمایند. وب سایت ها پروژه های بزرگی هستند و یک طراح حرفه ای باید بتواند دیدگاه خود را بیان کند تا دیگران بتوانند آن را اجرا کنند.
هنگامی که شما کاملا از بازار کار خود اطلاعات داشته باشید، می توانید یک طرح طراحی کنید که کاملا مناسب مخاطبان هدف باشد. یکی از موانعی که مانع پروسه طراحی می شود، عدم شناخت کافی از صنعتی است که طراح روی آن کار می کند.
رویکرد هر پروژه باید با ذهنیتی خلاقانه و تفکر انتقادی از نظر UI و طراحی گرافیک باشد. همیشه سعی کنید ایده های خود را به جلو ببرید و به دنبال کشف مرزهای جدید باشید.
هر پروژه ای را که شما انتخاب می کنید باید شامل یک شرح و داستان به صورت بصری یا شفاهی باشد. اگر شما یک وب سایت برای یک مرکز تهیه غذای آنلاین طراحی نموده اید، باید وب سایت شما پیام مناسب را برای مشتریان در بر داشته باشد. وب سایت ها یک رسانه ارتباطی هستند، بنابراین مشتریان می خواهند بدانند وب سایت شما چه پیامی را به آن ها انتقال می دهد.
به دنبال طراحی باشید که برای کار خود تعهد و شور و شوق را داشته باشد و بتوانید به راحتی با او صحبت نمایید. شما برای مدت طولانی با این شخص کار می کنید، بنابراین باید با هم هماهنگ باشید.
از همکاران خود بپرسید آیا همه چیز به همان خوبی که در ذهن شما هست پیش رفته است یا نه! تکرار کردن ایده های یکدیگر در طول فرایند طراحی باعث می شود طراحی وب سایت بهبود پیدا کند و به هدف نهایی نزدیک تر شوید.
شما به مشکلی برخورد کرده اید یا نمی توانید طرحی را درست کنید؟ نگران باشید، حتی حرفه ای ترین طراحان وب سایت هم هر روزه با این مدل مشکلات مواجه می شوند. همه این موضوع را درک می کنند که شما بهترین تلاش خود را انجام خواهید داد.
طراحی واکنش گرا سایت شامل استفاده از گرید های مناسب، تصاویر قابل انعطاف و استفاده از مدیا کوئری ها می باشد که درصورت نداشتن اطلاعات کافی از آن ها وب سایت شما با مشکلاتی در دستگاه های مختلف مواجه خواهد شد.
در بیشتر مواقع توجه مردم به نکات گرافیکی در پروژه ها باور نکردنی است. توانایی دیدن جزئیات کوچک و بزرگ برای یک طراح حرفه ای ضروری است.
به نظر شما یک طراح وب سایت حرفه ای چه ویژگی های دیگری را باید داشته باشد؟ منتظر اطلاع از نظرات و پیشنهادات شما هستیم.
اگر بخواهیم یک تعریف کلی برای طراحی سایت در نظر بگیریم می توان گفت که طراحی وب سایت به مجموعه ای از فعالیت ها و مهارت هایی گفته می شود که یک فرد برای ایجاد یک سایت و پشتیبانی و نگهداری از آن انجام می دهد. در واقع طراحی وب فرایند ایجاد وب سایت است. این شامل چندین جنبه مختلف، از جمله طرح بندی صفحه وب، تولید محتوا و طراحی گرافیک می باشد. در حالی که اصطلاح طراحی وب و توسعه وب اغلب با هم استفاده می شود ولی به طور اخص ، طراحی وب به طور فنی زیر مجموعه ای از رده های گسترده تر از توسعه وب می باشد.
با توجه به رشد روز افزون استفاده از اینترنت و فضای مجازی یکی از بهترین روش های بالابردن بازدهی فروش استفاده از یک سایت قدرتمند و به روز و طراحی شده با استفاده از جدیدترین متدها و زبان های برنامه نویسی می باشد. هم چنین پس از ساخت و طراحی وب سایت نیز به توسعه و بازدهی کار و محصول شما کمک می کند.
وب سایت ها با استفاده از زبان نشانه گذاری به نام HTML ایجاد می شوند. طراحان وب، صفحات وب را با استفاده از تگ های HTML ایجاد می کنند که محتوا و ابرداده های هر صفحه را تعریف می کنند. طرح بندی و ظاهر عناصر در یک صفحه وب به طور معمول با استفاده از CSS و یا صفحات سبک آبشار تعریف می شود.بنابراین، بیشتر وبسایتها شامل ترکیبی از HTML و CSS است که نحوه تعیین هر صفحه در مرورگر را مشخص می کند.
در حالی که HTML و CSS برای طراحی ظاهر و احساس یک وب سایت استفاده می شوند، تصاویر باید جداگانه ایجاد شوند. بنابراین طراحی گرافیکی ممکن است باطراحی وب همپوشانی داشته باشد، زیرا طراحان گرافیک اغلب تصاویر را برای استفاده در وب ایجاد می کنند. برخی از برنامه های گرافیکی مانند Adobe Photoshop حتی شامل گزینه “Save for Web …” می شوند که راه آسان برای صادر کردن تصاویر در فرمت بهینه سازی شده برای انتشار در وب را می دهند.
همچنین شما می توانید با در اختیار داشتن یک سایت خوب و مناسب و کارا فعالیت شرکت خود را به دیگران معرفی کنید و از این طریق مشتریان را با محصولاتی که ارائه می دهید آشنا سازید. به این ترتیب در اختیار داشتن یک سایت مناسب می تواند برای شما بسیار سودمند باشد و شما را به سمت به سمت رشد و ترقی و رسیدن به اهدافتان هدایت سازد.
طراحی سایت
یک وب سایت خوب و استاندارد وب سایتی می باشد که دارای ویژگی هایی باشد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم :
اگر این تصمیم را داشته باشیم که یک سایت با ویژگی هایی که ذکر شد را طراحی و ایجاد کنیم نیازمند یک تیم قوی و ماهر و البته با تجربه در این زمینه خواهیم بود. البته این نکته نیز قابل توجه می باشد که اگر بخواهیم یک وب سایت خوب و حرفه ای داشته باشیم نیازمند این می باشیم که این سایت دارای یک پشتیبانی قوی باشد و مطابق با آخرین تغییرات به روز رسانی شود.
گروه طراحی وب افرا یکی از شرکت های بسیار معتبر و دارای یک کادر بسیار ماهر و حرفه ای در زمینه ی طراحی وب سایت می باشد. این شرکت تا کنون توانسته است تا با طراحی انواع وب سایت ها از قبیل وب سایت شرکتی،وب سایت وکلا، ,وب سایت ورزشی ، طراحی سایت و اپیلیکیشن فروشگاهی و… رزومه ی بسیار خوبی برای خود فراهم کند و از طریق ارائه ی این رزومه اعتماد مشتریان را به سوی خود جلب کند.
همچنین این شرکت دارای کادر حرفه ای برای ارائه ی جدید ترین و زیبا ترین قالب طراحی سایت و استفاده از انواع زبان های برنامه نویسی می باشد. حتی از ویژگی های بسیار قابل توجه تیم طراحی گروه طراحی و بهینه سازی وب افرا این می باشد که توانایی این را دارد تا برای شما قالب های اختصاصی طراحی کرده و شما می توانید این اطمینان را داشته باشید که این قالب فقط مختص به شما می باشد.
فروشگاه اینترنتی یک سایت است که مانند فروشگاه های حقیقی به ما اجازه میدهد تا بتوانیم کالا یا خدمات مورد نظر خود را از آن تهییه نمائیم. در جهان امروز بسیاری از کسب و کارها بر پایهی فروش اینترنتی شکل گرفته اند بطوریکه هر روز سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص میدهند.
رقابت بین فروشگاه های اینترنتی و کسب و کارهای جدید با کسب و کارهای سنتی بگونه ای بالا گرفته است که اکنون بسیاری از کسب و کارهای سنتی نیز مجبور شده اند وارد این عرصه شده و خدمات و محصولات خود را بصورت آنلاین نیز عرضه نمایند. مزایای استفاده از فروشگاه های اینترنی باعث اقبال روز افزون مردم به این نوع از خرید شده است و ذاعقه ی مردم نیز با این نوع از خرید خو گرفته و مردم همان لذتی که از خرید از فروشگاه های حقیقی را میبردند اکنون با خرید اینترنتی نیز میبرند.
صرفه جویی در زمان، پایین آمدن ترافیک شهری مخصوصا در شهرهای بزرگ و متعاقب آن کاهش آلایندگی، اماکن انتخاب بیشتر، ارسال تا درب منزل یا محل کار، پرداخت الکترونیک و بسیاری از مزایای دیگر از مهمترین آیتم های محبویت فروشگاه های آنلاین است.
امروزه کمتر کسی ممکن است خرید اینترنتی را تجربه نکرده باشد. در واقع یکی از عوامل اصلی که افراد را به سمت خرید اینترنتی سوق می دهد نیازی است که افراد به دلیل شرایط خاص زندگی های مدرن احساس میکنند .
در خرید اینترنتی افراد حق انتخاب بیشتری نسبت به خریدهای حضوری دارند. میتوانند بسیاری از محصولات را در زمان بسیار کمتری بررسی نمایند. قیمت های فروشگاه های مختلف را با هم مقایسه نموده و نهایتا خریدی مطمئن را تجربه کنند.
برای خرید اینترنتی نیاز به صرف هزینه برای رفت و آمد به فروشگاه ها و پیدا کردن جای پارک و از دست دادن زمان وجود ندارد.