طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

آموزش و دریافت سفارش پروژه طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل
طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

آموزش و دریافت سفارش پروژه طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل

سایت های آموزش برنامه نویسی فارسی زبان

با توجه به این که سابقه ی آموزش اصول برنامه نویسی در کشورمان خیلی زیاد نیست، مسلما منابع آموزشی گسترده ای هم در این زمینه وجود ندارد اما به هر حال در سال های اخیر، تلاش های قابل تقدیری در وب فارسی در زمینه ی آموزش برنامه نویسی، طراحی سایت، اپ موبایل و سایر حوزه های وابسته صورت گرفته که در این آموزش قصد داریم برخی از معروف ترین سایت های آموزش برنامه نویسی فارسی زبان را معرفی کنیم.

kamalan.com 
سایت کمالان که توسط مهندس حسام الدین کمالان تاسیس شده است را می توان به عنوان یکی از مراجع آموزش اپلیکیشن نویسی برای سیستم عامل محبوب اندروید در وب فارسی قلمداد کرد. دوره های آموزشی این سایت از مبتدی شروع شده و تا مباحث متوسطه و پیشرفته ی برنامه نویسی اندروید ادامه می یابند.

uncocoder.com 
سایت خانه ی اندروید ایران توسط بهنام آقاجانی که یکی از اولین مدرس های توسعه ی اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید در ایران است مدیریت می شود. دوره های آموزشی این سایت ویدیویی بوده که علاقمندان به منظور استفاده از این دوره ها، می بایست در سایت ثبت نام کرده و شهریه پرداخت کنند.

maktabkhooneh.org
هدف مکتب خونه در دسترس قرار دادن آموزش هایی با کیفیت بالا برای همه ی فارسی زبانان است. مدیران این سایت اعتقاد دارند که هیچ کس نباید به خاطر هیچ چیز از لذت یاد گرفتن محروم شود. نباید سن و سال یا مکان و موقعیت و امکانات مالی، افراد را از یاد گرفتن و موفقیت باز دارد. تمام ویدئوهای آموزشی مکتب خونه رایگان در دسترس همه قرار دارد و همه افراد می توانند به صورت رایگان از محتوای آموزشی مکتب خونه استفاده کنند.

quicklearn.ir
اگر علاقه مند به برنامه نویسی اندروید هستید، سایت کوئیک لرن به شما یادگیری زبان برنامه نویسی Basic4Android را پیشنهاد می کند. سایت کویک لرن اولین سایتی بوده که این محیط برنامه نویسی را معرفی کرد و طی سال های گذشته، کمک به افراد بیشماری از طریق این محیط برنامه نویسی کرده تا بتوانند وارد حوزه ی برنامه نویس اندروید شده و شروع به کسب درآمد کنند. یادگیری بیسیک4اندروید نسبت به محیط های برنامه نویسی دیگر خیلی ساده تر بوده اما در عین حال سعی شده تا از قدرت برنامه نویسی شما چیزی کم نگردد. به گفته این سایت "خیلی از برنامه های منتشرشده در بازار با این زبان محبوب و توسط کاربران کویک لرن نوشته شده اند."

esfandune.ir
سایت اسفندونه یکی از سایت های فعال در زمینه ی آموزش تکنولوژی های وب و موبایل است که از جمله آموزش های این سایت می توان به آموزش برنامه نویسی اندروید، زبان برنامه نویسی پی اچ پی، برنامه نویسی ویندوز فون، آموزش سی شارپ و ... نام برد.

sokanacademy.com
اگر این آموزش را دنبال می کنید، پس با سکان آکادمی نیز آشنا هستید. سکان آکادمی فضایی برای یادگیری برنامه نویسی -از بچه‌ها گرفته تا بزرگسالان، دانشجویان رشته‌های مرتبط و غیر مرتبط با برنامه نویسی- ایجاد کرده‌ که خدمات این سایت به صورت کاملا رایگان در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. در این آکادمی آنلاین آموزش برنامه نویسی، علاوه بر آموزش های مرتبط با برنامه نویسی و طراحی سایت، خدمات مرتبط با برنامه نویسی نیز ارائه می گردد که از آن جمله می توان به سرویس جابز که فضایی برای کارفرمایان و فریلنسرهای حوزه ی فناوری است، تالار گفتگو، وبلاگ، دانشنامه ی زبان های برنامه نویسی (ویکی) و ... اشاره کرد.

faranesh.com
فرانش -کائسنا سابق- از سال 1386 با هدف ترویج دانش متن باز، برای ایجاد فرصت یکسان یادگیری و به منظور گسترش سطح آگاهی و علم جامعه فارسی زبان آغاز به کار نمود و در این راه با همیاری و همکاری افراد علاقمند به حوزه ی آموزش به موفقیت هایی دست یافت. در این سایت کاربرانی که توانایی و دانش کاربردی در زمینه های مشخصی همچون برنامه نویسی دارند،‌ در فرایند تولید همراهی شده و تیم تولید و تدوینی در کنار آن ها قرار گرفته تا بتوانند دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. صرف نظر از اهداف تجاری یا غیر تجاری تولیدکنندگان محتوا در فرانش، دغدغه های پلتفرم پرداخت، پلتفرم نمایش، هزینه پهنای باند، مارکتینگ، دریافت بازخورد و ... برای تولید کنندگان برطرف شده تا بتوانند با تمرکز روی محتوا، ویدئوی آموزشی خود را تولید و منتشر کنند.

mobtadi.com 
سایت مبتدی کار خود را در پاییز 92 با هدف آموزش زبان برنامه نویسی پی اچ پی از پایه و به صورت گام به گام آغاز نمود و با استقبال خوب کاربران سایت، آموزش زبان اچ تی ام ال را نیز به آن اضافه کرد. هدف این سایت، آموزش اصول کدنویسی تحت وب به افراد علاقمند به این حوزه است.

7learn.com 
این سایت توسط لقمان آوند -دانشجوی دکترای تخصصی نرم افزار از دانشگاه شیراز- در سال 1387 راه اندازی شد و به خاطر علاقه ی شخصی وی به دنیای وب، وبلاگ نویسی و مخصوصا طراحی وب و برنامه نویسی، ایشان فعالیتش را در این سایت شروع کرد. در این سایت آموزشی، فناوری های متنوعی از زبان های اچ تی ام ال و سی اس اس گرفته تا زبان های برنامه نویسی بک اند همچون پی اچ پی، سی شارپ و غیره تدریس می شوند.

roocket.ir
راکت در بهار 1394 راه اندازی شده با این باور که کاربران ایرانی لایق بهترین ها هستند و باید بهترین و بروزترین فیلم های آموزشی و مقالات در اختیار آن ها قرار بگیرد تا بتوانند به سرعت پیشرفت کنند و جزء بهترین ها در صنعت طراحی و برنامه نویسی وب شوند.

درصورتی‌که سایتی را می‌شناسید که فاخر، علمی و ارزشمند است اما درعین‌حال در لیست فوق از قلم افتاده است، در بخش نظرات می‌توانید آن‌را معرفی کرده تا سایر دانشجویان این دوره هم از آن بهره‌مند گردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.