طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

آموزش و دریافت سفارش پروژه طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل
طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت وفروشگاه اینترنتی

آموزش و دریافت سفارش پروژه طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل

معرفی برترین کتاب های آموزش طراحی وب سایت

در دنیای امروز اینترنت بخش مهمی از زندگی ما را تشکلی داده است. یاد گرفتن اصول طراحی وب سایت به شما این امکان را می دهد تا صفحات زیبایی در وب سایت خود ایجاد نمایید که عملکرد های مختلفی را برای کاربران سایت شما خواهد داشت. به همین جهت لازم است که شما درباره html، css، جاوا اسکرپیت و... بیشتر بدانید. در ادامه، ما برترین کتاب های طراحی وب سایت موجود در اینترنت را معرفی کرده ایم. توجه داشته باشید که برای خرید این کتاب ها می توانید به وب سایت آمازون مراجعه نمایید.

کتاب html برای کودکان

کتاب طراحی وب سایت html برای کودکان 

امروزه یادگیری طراحی وب سایت برای کودکان به اندازه یادگیری سیستم اعداد و الفبا با اهمیت است. در این کتاب کودکان شروع به یادگیری اصول اولیه html می کنند. این کتاب در فرمتی مناسب و آسان برای کودکان گردآوری شده است.

کتاب css برای کودکان

css برای کودکان 

هنگامی که کودک شما html را به خوبی یاد گرفت نوبت به یادگیری css می رسد. این کتاب به آسانی ویژگی های css را به کودکان آموزش می دهد و مفاهیم را به طور تدریجی گسترش می دهد.

کتاب آموزش جاوا اسکرپیت برای کودکان

کتاب آموزش جاوا اسکرپیت برای کودکان 

آیا پس از تسلط بر HTML و CSS کودک شما هنوز مشتاق است یاد بگیرد؟ پس وقت آن است که به سراغ جاوا اسکرپیت برود. این کتاب نگاه خوبی از جاوا اسکرپیت به کودکان می دهد و به کودکان شما نشان می دهد که چگونه آنها را در وب سایت های خود اجرا کنند.

کتاب Web Colors

کتاب Web Colors 

این کتاب کودک شما را وارد دنیای یادگیری مفاهیم هگزادسیمال می کند. در حالی که فرزند شما می خندد و همراه با کتاب می نویسد، او در حال یادگیری و حفظ دانش در مورد رنگ های مناسب در طراحی وب سایتخواهد بود.

کتاب طراحی برای کودکان

کتاب طراحی برای کودکان 

بچه های جوان اغلب با دورن و احساسات خود به طور مرتب به مبارزه می پردازند. کتاب "طراحی برای کودکان" به شما نشان می دهد که چگونه محصولات دیجیتالی را ایجاد کنید که بچه ها دوست دارند. این کتاب به شما آموزش می دهد که چگونه کودکان را سمت تمرینات برنامه نویسی سوغ دهید.

کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید برای کودکان

کتاب آموزش اندروید 

این کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید دروازه ای برای ورود به دنیای ساخت برنامه های اندرویدی و سایت های واکنش گرا است. با مطالعه هر چه بیشتر این کتاب مهارت های بیشتری را برای ایجاد وب سایت های ریسپانسیو به دست می آورید.

کتاب اسرار CSS

کتاب اسرار CSS 

اگر شما قبلا درباره CSS می دانستید، این کتاب یک منبع مناسب برای رفع مشکلات روزمره وب سایت شما خواهد بود. در این کتاب، نویسنده Lea Verou 47 راهنمایی و ترفندهایی را ارائه می دهد که به بهبود پیاده سازی CSS در سایت های شما کمک می کند. حتی اگر سال ها تجربه کار با CSS را داشته باشید، این کتاب یک تکنیک جدید را به شما آموزش خواهد داد.

کتاب آموزش مقدماتی CSS3 و HTML5

کتاب آموزش مقدماتی CSS3 و HTML5 

اگر شما تازه CSS3 را شروع کرده اید و به دنبال راهی برای یاد گرفتن بهتر آن هستید، این کتاب می تواند بهترین منبع شما باشد. در این کتاب فرآیند های پیچیده به خوبی آموزش داده شده است. اما این کتاب برای کسانی که هیچ اطلاعاتی از CSS3 ندارند مناسب نیست.

کتاب راهنمای آموزش سریع HTML

آموزش html 

اگر شما جدیدا وارد دنیای HTML شده اید و اطلاعاتی از شروع آن ندارید، این کتاب یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود. در این کتاب اصطلاحات فنی ساده بیان شده است و یک فرمت مناسب برای شروع یادگیری طراحی وب سایت شما خواهد بود. 

کتاب طراحی وب سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس 

اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک باشید، قطعا نمی توانید هزینه هایی مانند استخدام طراح وب سایت انجام دهید. این کتاب یک راهنما برای صاحبان کسب و کار های کوچک است که به دنبال طراحی وب سایت با وردپرس بدون هیچ کمک اضافی هستند.

کتاب Idea Book

کتاب Idea Book 

این کتاب به شما جدیدترین تکنیک های طراحی سایت را آموزش می دهد. از این کتاب می توانید برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر برای وب سایت خود استفاده کنید.

شما کدام یک از این کتاب های طراحی وب سایت را مطالعه کرده اید؟ به نظر شما کدام یک مفید تر بودند؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.